Pregled bibliografske jedinice broj: 225735
Upravljanje turističkom destinacijom
Upravljanje turističkom destinacijom // Usklađivanje hrvatskog računovodstvenog i financijskog zakonodavstva s pravnom stečevinom Europske Unije" / Gulin, Danimir (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2005. str. 176 - 187 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 225735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje turističkom destinacijom
(Tourist destination management)
Autori
Peršić, Milena ; Vlašić, Dubravka ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Usklađivanje hrvatskog računovodstvenog i financijskog zakonodavstva s pravnom stečevinom Europske Unije"
/ Gulin, Danimir - Zagreb : Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2005, 176 - 187
Skup
40. simpozij "Usklađivanje hrvatskog računovodstvenog i financijskog zakonodavstva s pravnom stečevinom Europske Unije"
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 02.06.2005. - 04.06.2005
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
korporativno upravljanje; turistička destinacije; izvješćivanje; odgovornost; menadžment
(corporate governance; tourist destination; reporting; responsibilitsy; menadžment)
Sažetak
Turističkom destinacijom upravlja menadžment, čije djelovanje slijedi izabrani razvojni model, koji treba temeljiti na polazištima i načelima IQM-a. Inovativni menadžment turističke destinacije mora slijediti trendove turističke potražnje u svijetu, poznavati postignuća konkurencije, te realno sagledati turističke resurse, atrakcije i druge lokalne specifičnosti. To je temeljna pretpostavka za pristup u kojem će se postojeće konkurentske prednosti destinacije moći pretvoriti u komparativne prednosti na tržištu. Takav je pristup prihvaćen i u dokumentima Europske Unije , a temeljeno na rezultatima istraživanja načela djelovanja destinacijskog menadžmenta različitih turističkih lokaliteta. Ustrojavanje destinacijskog menadžmenta treba temeljiti na polazištima najbolje prakse (benchmarking), slijedeći ideju da se najbolje uči na iskustvima drugih ako se pri tom uvažavaju i lokalne specifičnosti. Općenito se od destinacijskog menadžmenta traži kontinuirano unapređenje asortimana i poboljšanje kvalitete turističkog proizvoda, uz sagledavanje realnih zahtjeva ciljnih tržišta i uz uvažavanje globalizacijskih procesa. Nezaobilazni dio tog procesa je identificiranje i selekcioniranje potencijalnih mogućnosti, te njihovo sagledavanje u odnosu na mogućnosti ostvarenja očekivanih koristi. Za upravljanje turističkom destinacijom potrebne su relevantne informacije (o kupcima, o ciljnim tržištima, o tržišnim mogućnostima, o profitabilnosti plasmana turističkog proizvoda destinacije… ), a kvalitetu i dostupnost podataka svim sudionicima turističke ponude trebaju osigurati integrirane baze podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad prezentiran u okviru tematske cjeline: Korporativno upravljanje i menadžment kontrola.
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116003
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija