Pregled bibliografske jedinice broj: 224970
Cjeloživotno obrazovanje i multimedijska didaktika
Cjeloživotno obrazovanje i multimedijska didaktika // Savremene informatičke i obrazovne tehnologije i novi mediji u obrazovanju / Nadrljanski, Đorđe (ur.).
Sombor, 1994. str. 137-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 224970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno obrazovanje i multimedijska didaktika
(Life Long Learning and Multimedia Didactic)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Savremene informatičke i obrazovne tehnologije i novi mediji u obrazovanju
/ Nadrljanski, Đorđe - Sombor, 1994, 137-144
Skup
Savremene informatičke i obrazovne tehnologije i novi mediji u obrazovanju
Mjesto i datum
Sombor, Jugoslavija, 02.04.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; multimedijska didaktika; multimedij
(life long learning; multimedia didactic; multimedia)
Sažetak
Autor prikazuje novo medijsko okruženje u kojem odrastaju današnja djeca i mladi. Pored učenja u školi djeca mnogo sadržaja nauče koristeći raznovrsne medije među kojima posebno mjesto zauzima Internet i multimedijsko software na CD ili DVD te video i televizija. U radu se ističe da su djeca u dobi od 15 ili 18 godina jednako ili više vremena proveli z nove medije u odnosu na vrijeme provedeno na različitim nastavnim aktivnostima. Naime, djeca i mladi idu u školu na nastavu samo 180 dana, a s novim medijima se susreću 365 dana. Zato je vano istraživati i znanstveno objasniti kontekst uloge novih medija u cjeloživotnom obrazovanju. Tim pitanjima treba se baviti nova znanstvena disciplina koja se naziva multimedijska didaktika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija