Pregled bibliografske jedinice broj: 224393
Strategije marketinga
Strategije marketinga. Zagreb: Naklada Ljevak, 2005 (Udžbenik)
CROSBI ID: 224393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije marketinga
(Marketing strategies)
Autori
Renko, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, znanstvena
Izdavač
Naklada Ljevak
Grad
Zagreb
Godina
2005
Stranica
432
ISBN
953-178-687-9
Ključne riječi
strategija marketinga; strateški marketinški plan; održiva konkurentska prednost; SWOT analiza; izbor strategije marketinga; uvođenje; primjena i vrednovanje strategije marketinga
(marketing strategy; strategic marketing plan; sustainable competitive advantage; SWOT analysis; choice of a marketing strategy; implementation; evaluation of marketing strategy)
Sažetak
U ovoj je knjizi na suvremen i praktičan način prezentiran pristup izgradnji strategije marketinga koji uključuje mnogobrojne vrste analiza te planiranje i uvođenje strategije marketinga u poduzeće. U fokusu je je kreativni proces uvođenja i primjene marketinškog koncepta u razvijanju i izgradnji strategije marketinga. Knjiga >>Strategije marketinga<< ima tri osnovna cilja. Prvi je stvoriti okvir odnosno plan za razvijanje strategije marketinga, drugi je odlučiti se za određenu strategiju marketinga kojom će poduzeće ostvariti svoje ciljeve i postići konkurentsku prednost, a treći je ostvariti dugoročne uspješne odnose s potrošačima na osnovu izabrane odgovarajuće strategije marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA