Pregled bibliografske jedinice broj: 224381
Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d.
Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d., 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 224381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d.
(Implementing of user system in CALL CENTRE Croatian communication d.d.)
Autori
Peterko, Miranda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
20.03
Godina
2005
Stranica
93
Mentor
Lamza-Maronić, Maja
Ključne riječi
Implementacija; Korisnički servisi; Hrvatske telekomunikacije
(Implementing; User system; Croatian communication)
Sažetak
Magistarski rad pod nazivom "Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d." predstavlja značajan doprinos na području menadžmenta. Riječ je o mogućoj aplikaciji IT tehnologija sa aspekta menadžmenta poslovnog sustava, sada već međunarodne kompanije T - Hrvatski Telekom, odnosno T-HT. Promjenu identiteta na korporativnoj razini prati i formiranje robnih marki dva odvojena segmenta: T-Com i T-mobile. T-Com objedinjuje nepokretnu mrežu (HT tel) i usluge pristupa internetu (HT net), dok mobilne komunikacije, odnosno kompanija HT mobile, postaje T-Mobile Hrvatska. Ovdje se znanstveno raščlanjuju i prosuđuju specifičnosti telekomunikacijskog sektora u datom okruženju. Stabilno makroekonomsko okruženje, adekvatna regulativa, te kvalitetna infrastruktura izgrađena u devedesetim godinama omogućuje praćenje eksplozivnog rasta tržišta. Dinamična organizacija uz snažnu menadžersku strukturu omogućuje Ht d.d. praćenje novih tehnologija, razvijanje novih proizvoda, te proširivanje asortimana i novih rješenja za korisnike. Poslovanje kompanije ulazi u novu etapu deregulacije sukladno Europskim i globalnim poslovnim i političkim načelima. Deregulacija tržišta zahtijeva od HT d.d.-a zamjetno unapređenje odnosa prema korisnicima, skraćenje vremena pružanja postojećih i uvođenja novih usluga, te konkurentne cijene koje podrazumijevaju troškovnu efikasnost i integrirani pristup svih poslovnih segmenata kompanije. Implementacijom korisničkih servisa u call centre, čini se korak u orijentaciji kompanije prema korisniku i pomak u sustavu organizacije. Umijeće korištenja znanstvenih metoda, posebice metode analize, metode apstrakcije i komparativne metode ovim magistarskim radom "Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d." daje se prilog modelu aplikativne organizacije kompanije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija