Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 224381

Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d.


Peterko, Miranda
Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d., 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 224381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d.
(Implementing of user system in CALL CENTRE Croatian communication d.d.)

Autori
Peterko, Miranda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
20.03

Godina
2005

Stranica
93

Mentor
Lamza-Maronić, Maja

Ključne riječi
Implementacija; Korisnički servisi; Hrvatske telekomunikacije
(Implementing; User system; Croatian communication)

Sažetak
Magistarski rad pod nazivom "Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d." predstavlja značajan doprinos na području menadžmenta. Riječ je o mogućoj aplikaciji IT tehnologija sa aspekta menadžmenta poslovnog sustava, sada već međunarodne kompanije T - Hrvatski Telekom, odnosno T-HT. Promjenu identiteta na korporativnoj razini prati i formiranje robnih marki dva odvojena segmenta: T-Com i T-mobile. T-Com objedinjuje nepokretnu mrežu (HT tel) i usluge pristupa internetu (HT net), dok mobilne komunikacije, odnosno kompanija HT mobile, postaje T-Mobile Hrvatska. Ovdje se znanstveno raščlanjuju i prosuđuju specifičnosti telekomunikacijskog sektora u datom okruženju. Stabilno makroekonomsko okruženje, adekvatna regulativa, te kvalitetna infrastruktura izgrađena u devedesetim godinama omogućuje praćenje eksplozivnog rasta tržišta. Dinamična organizacija uz snažnu menadžersku strukturu omogućuje Ht d.d. praćenje novih tehnologija, razvijanje novih proizvoda, te proširivanje asortimana i novih rješenja za korisnike. Poslovanje kompanije ulazi u novu etapu deregulacije sukladno Europskim i globalnim poslovnim i političkim načelima. Deregulacija tržišta zahtijeva od HT d.d.-a zamjetno unapređenje odnosa prema korisnicima, skraćenje vremena pružanja postojećih i uvođenja novih usluga, te konkurentne cijene koje podrazumijevaju troškovnu efikasnost i integrirani pristup svih poslovnih segmenata kompanije. Implementacijom korisničkih servisa u call centre, čini se korak u orijentaciji kompanije prema korisniku i pomak u sustavu organizacije. Umijeće korištenja znanstvenih metoda, posebice metode analize, metode apstrakcije i komparativne metode ovim magistarskim radom "Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d." daje se prilog modelu aplikativne organizacije kompanije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010013

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Peterko, Miranda
Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d., 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Osijek
Peterko, M. (2005) 'Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d.', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Peterko, Miranda}, year = {2005}, pages = {93}, keywords = {Implementacija, Korisni\v{c}ki servisi, Hrvatske telekomunikacije}, title = {Implementacija korisni\v{c}kih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d.}, keyword = {Implementacija, Korisni\v{c}ki servisi, Hrvatske telekomunikacije}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Peterko, Miranda}, year = {2005}, pages = {93}, keywords = {Implementing, User system, Croatian communication}, title = {Implementing of user system in CALL CENTRE Croatian communication d.d.}, keyword = {Implementing, User system, Croatian communication}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font