Pregled bibliografske jedinice broj: 224345
Usvajanje i strukturiranje jezika kod djece s govorno-jezičnim poteškoćama u razvoju
Usvajanje i strukturiranje jezika kod djece s govorno-jezičnim poteškoćama u razvoju // 3. kongres hrvatskih logopeda- razvoj i nove perspektive u jezičnoj i govornoj terapiji i dijagnostici: zbornik sažetaka
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 21-22 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 224345 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usvajanje i strukturiranje jezika kod djece s govorno-jezičnim poteškoćama u razvoju
(The adoption and structuring of language with chidren with speech and language difficulties in development)
Autori
Jakubin, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
3. kongres hrvatskih logopeda- razvoj i nove perspektive u jezičnoj i govornoj terapiji i dijagnostici: zbornik sažetaka
/ - Zagreb : Hrvatsko logopedsko društvo, Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, 2005, 21-22
Skup
3. kongres hrvatskih logopeda- razvoj i nove perspektive u jezičnoj i govornoj terapiji i dijagnostici
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 28.09.2005. - 01.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
rehabilitacija slušanja i govora; strukturiranje rečenice; komunikacija; polisenzorika
(rehabilitation of speech and language)
Sažetak
Ključne riječi: rehabilitacija slušanja i govora, strukturiranje rečenice, komunikacija, polisenzorika Izlaganjem se iznose iskustva i metodički pristup djeci s udruženim smetnjama kojima su primarne govorno-jezične poteškoće u razvoju, tj. rehabilitacija slušanja i govora od početka do usvajanja jezične strukture potrebne za sporazumijevanje ; od izazivanja glasova, strukturiranja logatoma te smislenih riječi do rečenica i manjih govornih cjelina potrebnih za komunikaciju. Potičemo emotivno izražavanje te razumijevanje i usvajanje novih pojmova u malim situacijama. Pristup djetetu je polisenzoričan
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija