Pregled bibliografske jedinice broj: 223915
Kritika terminologije i metodologije izrade nacionalnoga obrazovnog standarda
Kritika terminologije i metodologije izrade nacionalnoga obrazovnog standarda // Metodika, 6 (2005), 10; 74-85 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 223915 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kritika terminologije i metodologije izrade nacionalnoga obrazovnog standarda
(A review of the terminology and methodology used in designing the National Educational Standards)
Autori
Curić, Zoran
Izvornik
Metodika (1332-7879) 6
(2005), 10;
74-85
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
geografija; katalog znanja; nacionalni obrazovni standard; rasterećenje učenika
(geography; catalogue of knowledge; National Educational Standards)
Sažetak
U radu se kritički raspravlja o terminologiji i metodologiji izrade nacionalnoga obrazovnog standarda. Iznosi se kronologija promjena naziva novog reformskog dokumenta Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa. Na primjeru izrade kataloga znanja iz geografije iznose se problemi s kojima se susretalo predmetno povjerenstvo. Navedeno je i očitovanje Geografskog odsjeka PMF-a Sveučilišta u Zagrebu o tom spornom dokumentu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Contens Pages in Education
- Educational Research Abstracts online