Pregled bibliografske jedinice broj: 223855
MODULARNI STUDIJ – NOVA GENERACIJA STUDIJA ZA NOVU GENERACIJU INFORMATIČARA
MODULARNI STUDIJ – NOVA GENERACIJA STUDIJA ZA NOVU GENERACIJU INFORMATIČARA // Zbornik radova CASE 17 / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2005. str. 163-168 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 223855 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MODULARNI STUDIJ – NOVA GENERACIJA STUDIJA ZA NOVU GENERACIJU INFORMATIČARA
(MODULAR STUDY - NEW GENERATION OF STUDY FOR NEW GENERATION OF INFORMATICIANS)
Autori
Vrček, Neven ; Hutinski, Željko ; Kermek, Dragutin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova CASE 17
/ Polonijo, Mislav - Rijeka : Case Publishing, 2005, 163-168
Skup
CASE 17 - metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.06.2005. - 15.06.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
visoko obrazovanje; moduli znanja; informacijske znanosti
(high education; knowledge modules; information sciences)
Sažetak
Preustroj sustava visokog obrazovanja temeljito je utjecao na promišljanje nove paradigme obrazovanja i neophodnih znanja koja čine suvremenog stručnjaka. Pri tome se svaka struka suočava sa specifičnim izazovima kako bi odgovorila dinamici zahtjeva suvremenog tržišta rada. Slično je i sa strukom u informatici koja je toliko heterogena da njezino promišljanje zahtjeva širok multidisciplinaran pristup potpuno drugačiji od tradicionalnog. Nova generacija informatičara mora imati cjelovito i povezano znanje o organizaciji, poslovnim procesima, informacijskim tehnologijama i složenim sustavima u kojima se događa interakcija između navedena tri čimbenika. Takva znanja mogu se steći kroz modularnu i otvorenu strukturu studija koja omogućava jasno profiliranje uz istovremeno očuvanje potrebne širine znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti