Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 223855

MODULARNI STUDIJ – NOVA GENERACIJA STUDIJA ZA NOVU GENERACIJU INFORMATIČARA


Vrček, Neven; Hutinski, Željko; Kermek, Dragutin
MODULARNI STUDIJ – NOVA GENERACIJA STUDIJA ZA NOVU GENERACIJU INFORMATIČARA // Zbornik radova CASE 17 / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2005. str. 163-168 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 223855 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MODULARNI STUDIJ – NOVA GENERACIJA STUDIJA ZA NOVU GENERACIJU INFORMATIČARA
(MODULAR STUDY - NEW GENERATION OF STUDY FOR NEW GENERATION OF INFORMATICIANS)

Autori
Vrček, Neven ; Hutinski, Željko ; Kermek, Dragutin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova CASE 17 / Polonijo, Mislav - Rijeka : Case Publishing, 2005, 163-168

Skup
CASE 17 - metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.06.2005. - 15.06.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
visoko obrazovanje; moduli znanja; informacijske znanosti
(high education; knowledge modules; information sciences)

Sažetak
Preustroj sustava visokog obrazovanja temeljito je utjecao na promišljanje nove paradigme obrazovanja i neophodnih znanja koja čine suvremenog stručnjaka. Pri tome se svaka struka suočava sa specifičnim izazovima kako bi odgovorila dinamici zahtjeva suvremenog tržišta rada. Slično je i sa strukom u informatici koja je toliko heterogena da njezino promišljanje zahtjeva širok multidisciplinaran pristup potpuno drugačiji od tradicionalnog. Nova generacija informatičara mora imati cjelovito i povezano znanje o organizaciji, poslovnim procesima, informacijskim tehnologijama i složenim sustavima u kojima se događa interakcija između navedena tri čimbenika. Takva znanja mogu se steći kroz modularnu i otvorenu strukturu studija koja omogućava jasno profiliranje uz istovremeno očuvanje potrebne širine znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0016010
0016016

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


Citiraj ovu publikaciju:

Vrček, Neven; Hutinski, Željko; Kermek, Dragutin
MODULARNI STUDIJ – NOVA GENERACIJA STUDIJA ZA NOVU GENERACIJU INFORMATIČARA // Zbornik radova CASE 17 / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2005. str. 163-168 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Vrček, N., Hutinski, Ž. & Kermek, D. (2005) MODULARNI STUDIJ – NOVA GENERACIJA STUDIJA ZA NOVU GENERACIJU INFORMATIČARA. U: Polonijo, M. (ur.)Zbornik radova CASE 17.
@article{article, author = {Vr\v{c}ek, Neven and Hutinski, \v{Z}eljko and Kermek, Dragutin}, editor = {Polonijo, M.}, year = {2005}, pages = {163-168}, keywords = {visoko obrazovanje, moduli znanja, informacijske znanosti}, title = {MODULARNI STUDIJ and \#8211; NOVA GENERACIJA STUDIJA ZA NOVU GENERACIJU INFORMATI\v{C}ARA}, keyword = {visoko obrazovanje, moduli znanja, informacijske znanosti}, publisher = {Case Publishing}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vr\v{c}ek, Neven and Hutinski, \v{Z}eljko and Kermek, Dragutin}, editor = {Polonijo, M.}, year = {2005}, pages = {163-168}, keywords = {high education, knowledge modules, information sciences}, title = {MODULAR STUDY - NEW GENERATION OF STUDY FOR NEW GENERATION OF INFORMATICIANS}, keyword = {high education, knowledge modules, information sciences}, publisher = {Case Publishing}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font