Pregled bibliografske jedinice broj: 223648
Kvaliteta praktične nastave u strukovnom obrazovanju
Kvaliteta praktične nastave u strukovnom obrazovanju // 12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije, 2004. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 223648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta praktične nastave u strukovnom obrazovanju
(Quality of professional practice in vocational schools)
Autori
Bajšanski, Igor ; Smojver Koprivnikar, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica
/ Kolić-Vehovec, Svjetlana - Rijeka : Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije, 2004
Skup
12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.11.2004. - 13.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kvaliteta praktične nastave
(quality of professional practice)
Sažetak
Stjecanje kvalitetnog praktičnog znanja jedan je od primarnih ciljeva srednjoškolskog strukovnog obrazovanja. U svrhu procjene kvalitete stručne prakse konstruiran je upitnik kojim učenici procjenjuju nekoliko aspekata praktične nastave u elektro-struci: radne uvjete, kvalitetu nastave, vlastitu motivaciju i korist od praktične nastave. Upitnik je primijenjen na učenike Elektroindustrijske i obrtničke škole u Rijeci (N=427). Sličan upitnik je konstruiran i za voditelje praktične nastave izvan škole. Učeničke su procjene prakse uglavnom pozitivne za većinu promatranih indikatora kvalitete. Kao kriterij za procjenu prioritetnih područja u kojima valja poboljšati kvalitetu praktične nastave uzete su u obzir tvrdnje na kojima više od 30% učenika iskazuje nezadovoljstvo. Na temelju tog kriterija, SWOT analiza, rezultata upitnika za voditelje praktične nastave i raspoloživih resursa, specificirani su sljedeći ciljevi: 1. osuvremeniti i opremiti računalima i novim alatom radionicu praktične nastave u školi, 2. u nastavni plan uvesti rad na računalima za pojedine smjerove i osmisliti nove vježbe i radne zadatke, 3. povećati udio angažmana, motivaciju i odgovornost učenika, 4. unaprijediti kvalitetu komunikacije učenika i nastavnika, 5. povećati razinu informatičkog znanja i vještina svih nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija