Pregled bibliografske jedinice broj: 223639
Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima
Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima. Zagreb: ZaMirNet, 2004 (monografija)
CROSBI ID: 223639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima
(Marketing Communication and New Media Management)
Autori
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Vlašić, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, pregledna
Izdavač
ZaMirNet
Grad
Zagreb
Godina
2004
Stranica
155
ISBN
953-99855-2-8
Ključne riječi
marketinska komunikacija; novi mediji
(marketing communication; new media)
Sažetak
Problematika marketinske komunikacije i novih medija obradjuje se kroz cetiri poglavlja, od kojih prvo daje pregled temeljnih elemenata i faza marketinske komunikacije. Drugi kljucni pojam - Internet - u centru je pozornosti drugog dijela knjige gdje se analiziraju razvoj i temeljne odrednice Interneta, razmatranog u smislu infrastrukture. Nadalje promisljaju se temeljni nacini koristenja Interneta u organizacijskom okruzenju kao i mogucnosti koje otvara upotreba Interneta u sirem kontekstu. Posljednji dio knjige posvecen je specificnoj temi - prezentaciji organizacije na Internetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija