Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 223633

Samoregulacija učenja tijekom glazbenog školovanja


Galić, Marija
Samoregulacija učenja tijekom glazbenog školovanja, 2005., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar


CROSBI ID: 223633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoregulacija učenja tijekom glazbenog školovanja
(Self-regulation of musical learning)

Autori
Galić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Odjel za psihologiju

Mjesto
Zadar

Datum
24.10

Godina
2005

Stranica
61

Mentor
Sorić, Izabela

Ključne riječi
samoregulacija učenja; motivacijska orijentacija; strategije učenja; učenje sviranja instrumenta; samopoštovanje
(self-regulated learning; motivational orientation; learning strategies; music learning; self-esteem)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi prediktore uspjeha u glazbenoj školi i zadovoljstva glazbenim školovanjem, te koje specifične strategije učenja sviranja učenici koriste i kakvu motivacijsku orijentaciju imaju za glazbeno školovanje. U tu je svrhu konstruiran upitnik koji je zahvaćao slijedećih dvanaest subskala:Intrinzčna motivacija, Vrijednost sviranja, Očekivanje kontrole i samoefikasnosti, Ekstrinzična motivacija - usmjerenost na učinak, Ekstrinzična motivacija - usmjerenost na druge, Regulacija zalaganja, Učenje s vršnjacima, Obiteljska podrška, Izbjegavanje, Planiranje i praćenje vježbe, Metakognicija i kritičko mišljenje, te Anksioznost zbog javnog nastupa. Istraživanje je provedeno na uzorku od 88 učenika glazbene škole "Blagoje Bersa" u Zadru (5. i 6. razred osnovne, te četiri razreda srednje glazbene škole). Rezultati su pokazali da učenici koji se namjeravaju dulje glazbeno školovati postižu bolji uspjeh i zadovoljniji su glazbenim školovanjem. Namjera daljnjeg školovanja i zadovoljstvo pozitivno su povezani s korištenjem učinkovitih strategija vježbanja, većom intrinzičnom motivacijom, vrednovanjem sviranja, percepcijom kontrole i samoefikasnosti te većom usmjerenošću na učinak. Kad se kao kriterij uspjeha uzme broj nastupa tijekom godine značajnim pozitivnim prediktorima pokazali su se strategija Planiranja i praćenja vježbe te Očekivanje kontrole i samoefikasnosti, a negativni prediktor bila je Anksioznost zbog javnog nastupa. Interesantno je da je značajan pozitivni prediktor zadovoljstva glazbenim školovanjem bila Intrinzična motivacija, a negativan Ekstrinzična motivacija - usmjerenost na duge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0070015

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Izabela Sorić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Galić, Marija
Samoregulacija učenja tijekom glazbenog školovanja, 2005., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
Galić, M. (2005) 'Samoregulacija učenja tijekom glazbenog školovanja', diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gali\'{c}, Marija}, year = {2005}, pages = {61}, keywords = {samoregulacija u\v{c}enja, motivacijska orijentacija, strategije u\v{c}enja, u\v{c}enje sviranja instrumenta, samopo\v{s}tovanje}, title = {Samoregulacija u\v{c}enja tijekom glazbenog \v{s}kolovanja}, keyword = {samoregulacija u\v{c}enja, motivacijska orijentacija, strategije u\v{c}enja, u\v{c}enje sviranja instrumenta, samopo\v{s}tovanje}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gali\'{c}, Marija}, year = {2005}, pages = {61}, keywords = {self-regulated learning, motivational orientation, learning strategies, music learning, self-esteem}, title = {Self-regulation of musical learning}, keyword = {self-regulated learning, motivational orientation, learning strategies, music learning, self-esteem}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font