Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 223509

Efekt recipročnog poučavanja metakognitivnih strategija na razumijevanje pri čitanju


Muranović, Emina
Efekt recipročnog poučavanja metakognitivnih strategija na razumijevanje pri čitanju, 2002., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 223509 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Efekt recipročnog poučavanja metakognitivnih strategija na razumijevanje pri čitanju
(Effect of reciprocal teaching of metacognitive strategies on reading comprehension)

Autori
Muranović, Emina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.05

Godina
2002

Stranica
54

Mentor
Kolić-Vehovec, Svjetlana

Ključne riječi
recipročno poučavanje; strategije čitanja; metakognicija; razumijevanje pročitanog
(reciprocal teaching; reading strategies; metacognition; reading comprehension)

Sažetak
Cilj je ovog istraživanja bio ispitati utjecaj metode recipročnog poučavanja strategija čitanja na razumijevanje pročitanog i na usvajanje strategija sažimanja i postavljanja pitanja, te ispitati postoje li spolne razlike u razumijevanju pročitanog, sažimanju i postavljanju pitanja. U eksperimentalnom istraživanju su sudjelovali učenici petog razreda osnovne škole raspoređeni u eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. S eksperimentalnom skupinom je proveden trening recipročnog poučavanja tijekom 12 tjedana. Rezultati istraživanja ukazuju na to da recipročno poučavanje metakognitivnih strategija pozitivno utječe na unapređenje razumijevanja pri čitanju i usvajanje strategije sažimanja. Rezultati su također pokazali da u heterogenoj skupini sastavljenoj od dobrih i loših čitača, trening pozitivno utječe samo na sažimanje loših čitača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009021

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Svjetlana Kolić-Vehovec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Muranović, Emina
Efekt recipročnog poučavanja metakognitivnih strategija na razumijevanje pri čitanju, 2002., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
Muranović, E. (2002) 'Efekt recipročnog poučavanja metakognitivnih strategija na razumijevanje pri čitanju', diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Muranovi\'{c}, Emina}, year = {2002}, pages = {54}, keywords = {recipro\v{c}no pou\v{c}avanje, strategije \v{c}itanja, metakognicija, razumijevanje pro\v{c}itanog}, title = {Efekt recipro\v{c}nog pou\v{c}avanja metakognitivnih strategija na razumijevanje pri \v{c}itanju}, keyword = {recipro\v{c}no pou\v{c}avanje, strategije \v{c}itanja, metakognicija, razumijevanje pro\v{c}itanog}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Muranovi\'{c}, Emina}, year = {2002}, pages = {54}, keywords = {reciprocal teaching, reading strategies, metacognition, reading comprehension}, title = {Effect of reciprocal teaching of metacognitive strategies on reading comprehension}, keyword = {reciprocal teaching, reading strategies, metacognition, reading comprehension}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font