Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 223307

Indikatori kvalitete obrazovanja


Kolić-Vehovec, Svjetlana
Indikatori kvalitete obrazovanja // Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije, 2004. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 223307 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Indikatori kvalitete obrazovanja
(Indicators of quality of education)

Autori
Kolić-Vehovec, Svjetlana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana - Rijeka : Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije, 2004

Skup
12. godišnja konferencija psihologa

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.11.2004. - 13.11.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kvaliteta obrazovanja
(quality of education)

Sažetak
Na temelju kriterija kvalitete obrazovanja koje je razradila Evropska komisija (2000), te iskustava država EU u provođenju samovrednovanja škola razrađeno je deset kategorija kriterija kvalitete u okviru ovog projekta. (1) Kvaliteta programa i nastave prva je kategorija i uključuje nastavni plan i program, metode poučavanja, te procjenjivanje napredovanja i postignuća učenika. (2) Zadovoljavanje individualnih potreba učenika uključuje podršku pri učenju, te pozitivna očekivanja i poticanje postignuća. (3) Osobni i socijalni razvoj učenika odnosi se na razvoj samopoštovanja, interesa i životnih vještina. (4) Podrška učenicima uključuje pomoć u rješavanju problema, te profesionalno informiranje i usmjeravanje. (5) Školsko ozračje određeno je odnosima između učenika, nastavnika i osoblja škole. (6) Resursi i razvojna politika škole uključuje zaposlenike, opremljenost škole, rukovođenje, te ciljeve škole. (7) Samovrednovanje i planiranje unapređenja određuje kako se procjenjuje kvaliteta škole i koriste li se ti rezultati za određivanje prioritetnih područja djelovanja. (8) Suradnja s roditeljima uključuje stupanj uključivanja roditelja u rad škole, te informiranje roditelja o napredovanju učenika. (9) Povezanost škole s lokalnom upravom i drugim ustanovama odnosi se na suradnju škole s lokalnom zajednicom. (10) Posljednji kriterij kvalitete je zadovoljstvo nastavnika, učenika i roditelja međuljudskim odnosima i školom općenito.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100502
0100999

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Kolić-Vehovec, Svjetlana
Indikatori kvalitete obrazovanja // Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije, 2004. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Kolić-Vehovec, S. (2004) Indikatori kvalitete obrazovanja. U: Psiholog i zajednica.
@article{article, author = {Koli\'{c}-Vehovec, Svjetlana}, editor = {Koli\'{c}-Vehovec, S.}, year = {2004}, pages = {45}, keywords = {kvaliteta obrazovanja}, title = {Indikatori kvalitete obrazovanja}, keyword = {kvaliteta obrazovanja}, publisher = {Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske \v{z}upanije}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Koli\'{c}-Vehovec, Svjetlana}, editor = {Koli\'{c}-Vehovec, S.}, year = {2004}, pages = {45}, keywords = {quality of education}, title = {Indicators of quality of education}, keyword = {quality of education}, publisher = {Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske \v{z}upanije}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font