Pregled bibliografske jedinice broj: 223307
Indikatori kvalitete obrazovanja
Indikatori kvalitete obrazovanja // Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije, 2004. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 223307 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Indikatori kvalitete obrazovanja
(Indicators of quality of education)
Autori
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Psiholog i zajednica
/ Kolić-Vehovec, Svjetlana - Rijeka : Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije, 2004
Skup
12. godišnja konferencija psihologa
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.11.2004. - 13.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kvaliteta obrazovanja
(quality of education)
Sažetak
Na temelju kriterija kvalitete obrazovanja koje je razradila Evropska komisija (2000), te iskustava država EU u provođenju samovrednovanja škola razrađeno je deset kategorija kriterija kvalitete u okviru ovog projekta. (1) Kvaliteta programa i nastave prva je kategorija i uključuje nastavni plan i program, metode poučavanja, te procjenjivanje napredovanja i postignuća učenika. (2) Zadovoljavanje individualnih potreba učenika uključuje podršku pri učenju, te pozitivna očekivanja i poticanje postignuća. (3) Osobni i socijalni razvoj učenika odnosi se na razvoj samopoštovanja, interesa i životnih vještina. (4) Podrška učenicima uključuje pomoć u rješavanju problema, te profesionalno informiranje i usmjeravanje. (5) Školsko ozračje određeno je odnosima između učenika, nastavnika i osoblja škole. (6) Resursi i razvojna politika škole uključuje zaposlenike, opremljenost škole, rukovođenje, te ciljeve škole. (7) Samovrednovanje i planiranje unapređenja određuje kako se procjenjuje kvaliteta škole i koriste li se ti rezultati za određivanje prioritetnih područja djelovanja. (8) Suradnja s roditeljima uključuje stupanj uključivanja roditelja u rad škole, te informiranje roditelja o napredovanju učenika. (9) Povezanost škole s lokalnom upravom i drugim ustanovama odnosi se na suradnju škole s lokalnom zajednicom. (10) Posljednji kriterij kvalitete je zadovoljstvo nastavnika, učenika i roditelja međuljudskim odnosima i školom općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija