Pregled bibliografske jedinice broj: 223227
Zajednice koje brinu kao model prevencije poremećaja u ponašanju: predstavljanje projekta
Zajednice koje brinu kao model prevencije poremećaja u ponašanju: predstavljanje projekta // Hrvatski časopis za javno zdravstvo, 1 (2005), 3. (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 223227 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zajednice koje brinu kao model prevencije poremećaja u ponašanju: predstavljanje projekta
(Prevention of behaviour disorders in local community: procjet overview)
Autori
Bašić, Josipa ; Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić Tavra Valentina
Izvornik
Hrvatski časopis za javno zdravstvo (1845-3082) 1
(2005), 3;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
djeca i mladi; promocija pozitivnog razvoja; rizični i zaštitni čimbenici; prevencija poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja; lokalna zajednica
(children and youth; positive development promotion; risk and protective factors; prevention of behavior disorders and risk behavior; local community)
Sažetak
U radu se predstavlja projekt « Zajednice koje brinu kao model prevencije poremećaja u ponašanju» , glavni istraživač prof. dr. sc. Josipa Bašić (Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu). Projekt se provodi uz financijsku potporu Ministrastva znanosti, obrazovanja i športa Republike Hrvatske i Istarske županije. Projekt se vodi u dva povezana dijela: istraživački dio i dio jačanja zajednice za organizaciju prevencije poremećaja u ponašanju. Provodi se na 4 šira lokaliteta u Istraskoj županiji (Labinština – Labin, Kršan, Sv, Nedelja ; Pazinština – Pazin, Tinjan, Sv, Petar u Šumi ; Poreština – Poreč, Višnjan, Vrsar ; Puljština – Pula, Medulin, Svetvinčenat). Cilj projekta je implementirati model prevencije poremećaja u ponašanju - na razini svake pojedine lokalne zajednice kao i na razini Istraske županije – koji će na osnovi stvorene Regionalne koalicije za prevenciju, procjene potreba, procjene resursa i postavljanja prioriteta pružiti zajednicama mogućnost da usmjere svoje preventivne strategije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija