Pregled bibliografske jedinice broj: 223009
Management znanja na primjeru školskog sustava Republike Hrvatske
Management znanja na primjeru školskog sustava Republike Hrvatske, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 223009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Management znanja na primjeru školskog sustava Republike Hrvatske
(Knowledge management on example in education system of Republic Croatia)
Autori
Orešković, Branislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
02.06
Godina
2005
Stranica
113
Mentor
Lamza-Maronić, Maja
Ključne riječi
Management; Republika Hrvatska; Troškovi obrazovanja; Sustav obrazovanja; Cjeloživotno učenje
(Management; Republic Croatia; Costs of education; System of education; Long life learning)
Sažetak
Upravljanje kompleksnim i kompliciranim sustavima, poput školskog sustava, zahtjevan je posao. Zadovoljavanje strateških ciljeva društva usmjerenih, pored ostalog i uspostavi društva znanja, posebno je naglašeno prepoznavanjem značenja koje učinkovito upravljanje tim sustavom ima za dostizanje tih i takvih stremljenja. U radu je posebno naglašena i s raznih aspekata - pedagoškog, troškovnog, društvenog, razvojnog, gospodarskog, obrazovnog i informacijsko komunikacijskog obrađena nužnost potrebe interdisciplinarnog pristupa uspostave managementa znanja vezano za obrazovanje i školski sustav Republike Hrvatske. Kroz primjereno odabrane teme i kroz istraživački rad jasno se izvode zaključci kako je za uspješnu primjenu tehnologije u nastavi i cjeloživotnom obrazovnom procesu mora posebno provesti znalačko planiranje te da se tim složenim procesima mora pažljivo upravljati. Mjerljivi doprinos rada je i u tome što svi oni koji žele istraživati management u školskom sustavu Republike Hrvatske mogu u ovom radu ("na jednom mjestu") naći dobru osnovicu za daljnje stručno i znanstveno "povezivanje" u raznim smjerovima, i kroz to još na jedan način pomoći unapređenju ovoga sustava, što je i bio jedan od ciljeva izrade ovoga rada te tako predstavlja vrijedan doprinos pristupnika u približavanju te problematike danom okruženju i podršci narednih aktivnosti koji njime mogu biti potaknuti. Uz kvalitetno obrađeni sadržaj, rad se odlikuje relevantnom literaturom većinom stranih autora što dodatno potvrđuje aktualnost teme u međunarodnom kontekstu. U izradi magistarskog rada pristupnik je koristio poznate metode znanstvenog rada i pokazao da je savladao metodologiju samostalnog pisanja i načina izvedbe znanstvenog rada u rangu vrijednosti magistarskog rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija