Pregled bibliografske jedinice broj: 222566
Socio-cultural learning: the concept and recent trends in Croatia
Socio-cultural learning: the concept and recent trends in Croatia // Perspectiven der Multikulturelen Gesellschaft / Ausma Spona (ur.).
Riga: Univerzitet, Riga, 2006. (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 222566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socio-cultural learning: the concept and recent trends in Croatia
Autori
Švob, Melita ; Katunarić, Vjeran ; Čaldarović, Ognjen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Perspectiven der Multikulturelen Gesellschaft
/ Ausma Spona - Riga : Univerzitet, Riga, 2006
Skup
Perspectiven der Multikulturelen Gesellschaft
Mjesto i datum
Riga, Latvija, 02.03.2005. - 07.03.2005
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Sociocultural learning; Democracy; EU
Sažetak
Paper highlights some dilemmas with regard to the concept of sociocultural learning, primarily its collective/communal aspect. A collective and not just individual norms or values is crucial in assesing whether, how or in what extent the process of democracy is being adopted.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
1111001
Ustanove:
Židovska općina "Istraživački I dokumentacijski centar", Zagreb