Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 222415

Samoprocjena angažmana učenika kao indikator kvalitete rada nastavnika


Šendula-Pavelić, Martina; Bezinović, Petar; Tkalčić, Mladenka
Samoprocjena angažmana učenika kao indikator kvalitete rada nastavnika // Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 222415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena angažmana učenika kao indikator kvalitete rada nastavnika
(The self-evaluation of pupils engagement as indicator of teachers work quality)

Autori
Šendula-Pavelić, Martina ; Bezinović, Petar ; Tkalčić, Mladenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana - Rijeka : Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004, 50-50

Skup
12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.11.2004. - 13.11.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kvaliteta rada nastavnika; samoprocjena učenika
(quality of teachers work; self-evaluation of pupils)

Sažetak
Jedna od osnovnih funkcija obrazovanja je svakako pripremanje učenika za suvremeno samostalno cjeloživotno učenje. Istraživanja u edukacijskoj psihologiji pokazuju da upravo oni učenici koji imaju razvijene strategije učenja i samonadgledanja učinkovitosti naučenog i koji sami upravljaju svojim učenjem postižu iznimne akademske rezultate. U radu je prikazana ljestvica za ispitivanje samoregulirajućeg učenja. Pomoću ove ljestvice učenici procjenjuju vlastiti angažman i rad u sklopu različitih školskih predmeta. Ljestvica se sastoji od 10 tvrdnji i ispituje važne aspekte učinkovitog učenja. Jednostavna je za primjenu, visoko je pouzdana (Cronbach alpha od .80 do .92) i vrlo fino diskriminira rad učenika u različitim predmetima. Ljestvica ima svoju upotrebnu vrijednost i višestruko je iskoristiva: 1. omogućuje učenicima uvid i praćenje vlastitoga rada u pojedinom predmetu, odnosno, području učenja ; 2. nastavnicima omogućuje uvid u angažman učenika u njihovim predmetima, čime oni od svojih učenika dobivaju važne smjernice za rad ; 3. ravnateljima omogućuje vrednovanje rada s učenicima u pojedinim predmetima. Može poslužiti kao valjan instrument za samoanalizu i samovrednovanje škole, a time i za unapređivanje kvalitete poučavanja i rada s učenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100502
0100999

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Institut za društvena istraživanja , Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Šendula-Pavelić, Martina; Bezinović, Petar; Tkalčić, Mladenka
Samoprocjena angažmana učenika kao indikator kvalitete rada nastavnika // Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Šendula-Pavelić, M., Bezinović, P. & Tkalčić, M. (2004) Samoprocjena angažmana učenika kao indikator kvalitete rada nastavnika. U: Kolić-Vehovec, S. (ur.)Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica.
@article{article, author = {\v{S}endula-Paveli\'{c}, Martina and Bezinovi\'{c}, Petar and Tkal\v{c}i\'{c}, Mladenka}, editor = {Koli\'{c}-Vehovec, S.}, year = {2004}, pages = {50-50}, keywords = {kvaliteta rada nastavnika, samoprocjena u\v{c}enika}, title = {Samoprocjena anga\v{z}mana u\v{c}enika kao indikator kvalitete rada nastavnika}, keyword = {kvaliteta rada nastavnika, samoprocjena u\v{c}enika}, publisher = {Dru\v{s}tvo psihologa Primorsko-goranske \v{z}upanije}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}endula-Paveli\'{c}, Martina and Bezinovi\'{c}, Petar and Tkal\v{c}i\'{c}, Mladenka}, editor = {Koli\'{c}-Vehovec, S.}, year = {2004}, pages = {50-50}, keywords = {quality of teachers work, self-evaluation of pupils}, title = {The self-evaluation of pupils engagement as indicator of teachers work quality}, keyword = {quality of teachers work, self-evaluation of pupils}, publisher = {Dru\v{s}tvo psihologa Primorsko-goranske \v{z}upanije}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font