Pregled bibliografske jedinice broj: 222331
Samovrednovanje u funkciji poboljšanja kvalitete - Samovrednovanje u hrvatskim školama
Samovrednovanje u funkciji poboljšanja kvalitete - Samovrednovanje u hrvatskim školama // Preoblikovanje osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja u Hrvatskoj / Sahlberg, Passi (ur.).
Zagreb: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa Republike Hrvatske i Svjetska banka, 2005. str. 32-39 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 222331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanje u funkciji poboljšanja kvalitete - Samovrednovanje u hrvatskim školama
(Self-evaluation in Function of Improvement of Quality of Education - Self-evaluation in Croatian Schools)
Autori
Bezinović, Petar ; Ristić Dedić, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Preoblikovanje osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja u Hrvatskoj
/ Sahlberg, Passi - Zagreb : Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa Republike Hrvatske i Svjetska banka, 2005, 32-39
Skup
Preoblikovanje osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja u Hrvatskoj
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.01.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
samovrednovanje škola; kvaliteta obrazovanja
(school self-evaluation; quality of education)
Sažetak
U radu je opisan konceptualni okvir i metodologija samovrednovanja škola koja je prilagođena razvojnim potrebama hrvatskog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija