Pregled bibliografske jedinice broj: 22223
Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskih hotela
Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskih hotela // UT : ugostiteljstvo i turizam : stručna revija za turizam, - (1998), 10; 48-51 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni)
CROSBI ID: 22223 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskih hotela
(Quality as a strategy of development of croatian hotels)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka ; Blažević, Branko
Izvornik
UT : ugostiteljstvo i turizam : stručna revija za turizam (1330-6766)
(1998), 10;
48-51
Ključne riječi
strategija turističke destinacije; mali hoteli; upravljanje potpunom kvalitetom
(strategy of tourism destination; small hotels; total quality management)
Sažetak
U strategiji razvoja gospodardtva Hrvatske, turizam i hotelska industrija trebaju biti nositelji razvoja i to zbog moguće velike dinamike rasta i zapošljavanja. Postojeća visoka nezaposlenosti značajno će se smanjiti samo promjenama u organizacijskoj i vlasničkoj strukturi gospodarstva pa tako i hotelske industrije. Naime, u organizacijskoj strukturi hotelske industrije premalo su zastupljeni mali hoteli i premalo ima malih hotela, a mali hoteli su najvitalniji dio hotelske industrije, jer su najelastičniji u prilagođavanju promjenama na tržištu, a ostvaruju i veću profitnu stopu. U strategiji razvoja hotela, a zasebno malih hotela presudan je elemenat kvaliteta hotelskih proizvoda i usluga koja se temelji na hotelskim standardima. U radu se daje prikaz temeljnih načela sttrategije turističke destinacije hotelske industrije i zasebno malih hotela, koja se temelji na kvaliteti i upravljanju potpunom kvalitetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Branko Blažević
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- -