Pregled bibliografske jedinice broj: 222104
Čitanje petnaestgodišnjaka - neki rezultati PISA projekta
Čitanje petnaestgodišnjaka - neki rezultati PISA projekta // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta, 6 (2005), 2; 391-393 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 222104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitanje petnaestgodišnjaka - neki rezultati PISA projekta
(Reading of 15 years olds - some PISA study results)
Autori
Stričević, Ivanka
Izvornik
Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta (1332-3210) 6
(2005), 2;
391-393
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
čitanje; PISA studija; čitateljske navike
(reading; PISA study; reading habits)
Sažetak
PISA studija dala je nove pokazatelje o tome kako bavljenje čitanjem snažno utječe na čitateljska postignuća, oni su međuovisni. Bolji čitatelji više sudjeluju u čitanju, a rezultat toga je više znanja i razvijenije čitateljske vještine. Učenici koji manje čitaju smatraju materijale za čitanje preteškoma te razvijaju negativne stavove prema čitanju a time i smanjuju svoje mogućnosti za razvoj strategija čitanja s razumijevanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA