Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 221864

Problemi u ponašanju i osobine ličnosti opomenutih i pohvaljenih učenika


Smojver-Ažić, Sanja; Rački, Željko; Živčić-Bećirević, Ivanka
Problemi u ponašanju i osobine ličnosti opomenutih i pohvaljenih učenika // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 1; 5-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 221864 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problemi u ponašanju i osobine ličnosti opomenutih i pohvaljenih učenika
(Behavioral Problems And Personality Dimensions In Punished And Rewarded Students)

Autori
Smojver-Ažić, Sanja ; Rački, Željko ; Živčić-Bećirević, Ivanka

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 146 (2005), 1; 5-16

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
pedagoške mjere; samopoštovanje; eksternalizirani problemi; internalizirani problemi; EPQ-J; školski uspjeh
(self-esteem; externalised and internalised behaviour problems; school success)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati učestalost pedagoških mjera i utvrditi razliku s obzirom na izrečenu mjeru u eksternaliziranim i internaliziranim problemima u ponašanju i dimenzijama ličnosti. Na uzorku od 493 učenika petog do osmog razreda osnovne škole utvrđeno je da je značajno više dječaka opomenuto, a značajno više djevojčica pohvaljeno. Na uzorku od 120 učenika utvrđeno je da se pohvaljeni, opomenuti i učenici bez izrečenih mjera ne razlikuju u neuroticizmu, esktraverziji i psihoticizmu, kao ni na dimenzijama internaliziranih problema. Opomenuti učenici značajno više krše pravila, agresivniji su, imaju više problema pažnje i viši rezultat na skali sklonosti kriminalu u odnosu na pohvaljene učenike. Pohvaljeni učenici imaju značajno više samopoštovanje od drugih dviju skupina učenika. Dobiveni se rezultati komentiraju s ciljem isticanja pravovremene identifikacije učenika s problemima u ponašanju i određivanja odgovarajućih intervencijskih postupaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100502

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Smojver-Ažić, Sanja; Rački, Željko; Živčić-Bećirević, Ivanka
Problemi u ponašanju i osobine ličnosti opomenutih i pohvaljenih učenika // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 1; 5-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Smojver-Ažić, S., Rački, Ž. & Živčić-Bećirević, I. (2005) Problemi u ponašanju i osobine ličnosti opomenutih i pohvaljenih učenika. Napredak (Zagreb), 146 (1), 5-16.
@article{article, author = {Smojver-A\v{z}i\'{c}, Sanja and Ra\v{c}ki, \v{Z}eljko and \v{Z}iv\v{c}i\'{c}-Be\'{c}irevi\'{c}, Ivanka}, year = {2005}, pages = {5-16}, keywords = {pedago\v{s}ke mjere, samopo\v{s}tovanje, eksternalizirani problemi, internalizirani problemi, EPQ-J, \v{s}kolski uspjeh}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {146}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Problemi u pona\v{s}anju i osobine li\v{c}nosti opomenutih i pohvaljenih u\v{c}enika}, keyword = {pedago\v{s}ke mjere, samopo\v{s}tovanje, eksternalizirani problemi, internalizirani problemi, EPQ-J, \v{s}kolski uspjeh} }
@article{article, author = {Smojver-A\v{z}i\'{c}, Sanja and Ra\v{c}ki, \v{Z}eljko and \v{Z}iv\v{c}i\'{c}-Be\'{c}irevi\'{c}, Ivanka}, year = {2005}, pages = {5-16}, keywords = {self-esteem, externalised and internalised behaviour problems, school success}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {146}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Behavioral Problems And Personality Dimensions In Punished And Rewarded Students}, keyword = {self-esteem, externalised and internalised behaviour problems, school success} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font