Pregled bibliografske jedinice broj: 221237
Poticanje europske dimenzije u nastavi pomoću novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija
Poticanje europske dimenzije u nastavi pomoću novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija // Hrvatski politološki razgovori 2004.
Zagreb, Hrvatska, 2004. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 221237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje europske dimenzije u nastavi pomoću novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija
(European Dimension in Education through New Information and Communication Technologies)
Autori
Božić, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Hrvatski politološki razgovori 2004.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.11.2004. - 13.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
europska dimenzija u obrazovanju; nove informacijsko-komunikacijske tehnologije; e-učenje; umrežavanje
(European dimension in education; new information and communication technologies; e-learning; networking)
Sažetak
Polazeći od politika i programa Europske unije za razvoj europske dimenzije u obrazovanju, analiza se usredotočuje na mogućnosti osnaženja europske dimenzije u hrvatskoj obrazovnoj politici i praksi pomoću novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT). Nakon kratkog pregleda dokumenata Unije kojima se potiče uporaba IKT-a u nastavi (Rezolucija Europskog vijeća i ministara obrazovanja o mjerama za uvođenje novih IKT u obrazovanju, 1983. ; Rezolucija Europskog vijeća i ministara obrazovanja o obrazovnom multimedijskom software-u u području obrazovanja i izobrazbe, 1996. ; Plan djelovanja Europske komisije za e-Learning: Oblikovati obrazovanje sutrašnjice 2001. – 2004., 2001. ; Rezolucija Europskog vijeća o e-Learning, 2001., i dr.) i hrvatskih strategijskih dokumenata u obrazovanju (Osnova za ustroj skolstva Republike Hrvatske, 2000. ; Koncepcija promjena odgojno-obrazovnog sustava u Republici Hrvatskoj, 2002. i dr.), slijedi pregled vodećih europskih web-portala namijenjenih razmjeni i umrežavanju osnovnih i srednjih škola zemalja Europske unije i jačanju europske dimenzije u obrazovanju (European Schoolnet, Virtual School, eSchola, itd.). Iako dio obrazovnih programa i inicijativa Europske unije Hrvatskoj još nisu dostupni, neke inicijative, primjerice MyEUROPE (http://myeurope.eun.org) omogućuju sudjelovanje škola iz cijele Europe. Istražujemo postojeće inicijative e-učenja za europsku dimenziju na hrvatskim obrazovnim portalima (Hrvatski obrazovni portal škola i dr.) i mogućnosti njihova daljnjeg razvoja i umrežavanja s europskim programima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA