Pregled bibliografske jedinice broj: 221124
Kodeks ponašanja u prostoru turističke destinacije Gorski kotar
Kodeks ponašanja u prostoru turističke destinacije Gorski kotar // Održivi razvoj turizma / Vujić, Vidoje (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2005.
CROSBI ID: 221124 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kodeks ponašanja u prostoru turističke destinacije Gorski kotar
(Rules of Behavior in the Tourist Destination Area of Gorski Kotar)
Autori
Vujić, Vidoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Održivi razvoj turizma
Urednik/ci
Vujić, Vidoje
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2005
Raspon stranica
ISBN
953-6198-53-3
Ključne riječi
kodeks ponašanja, Gorski kotar, standardi
(rules of behavior, tourist destination, Gorski kotar)
Sažetak
Gorski kotar i njegov krajolik imaju bitna vrijedna obilježja koja treba očuvati i unaprijediti. U tom cilju učinjen ja pokušaj da se projektiraju standardi i kodeks ponašanja gradnje objekata u Gorskom kotaru. Namjera je da se od značajki naselja, preko organizacije parcela, do projektantskih i arhitektonskih standarda propiše ponašanje svih zainteresiranih strana u stvaranju ozračja za očuvanje prostora kao najvrednijeg turističkog resursa. Prepoznatljive značajke svake turističke destinacije ovise o različitim prirodnim i društvenim čimbenicima, zemljopisnom području, klimatskim uvjetima, osebujnosti tla, obradivim površinama, lokalnom građevinskom materijalu, žiteljima tog područja, urbanizaciji na tom području i konačno o očuvanosti tradicionalnih vrijednosti ili nestajanju svih tih značajki. Kako turistička ponuda počiva na jedinstvenim standardima i trendovima branda Gorskog kotara, pretpostavka je da će lokalna uprava na svom području osigurati obveznost pridržavanja kodeksa ponašanja, normativa i pravila pri izgradnji smještajnih objekata i ostale turističke infrastrukture. Na taj način će njene građevine postati zaštitni znak destinacije i oplemeniti prostor lokalne sredine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116005
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Vidoje Vujić
(autor)