Pregled bibliografske jedinice broj: 220825
Empirijska potvrda primjene maloprodajnog aksioma
Empirijska potvrda primjene maloprodajnog aksioma // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 3 (2005), 1; 211-225 doi:10.22598/zefzg (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 220825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Empirijska potvrda primjene maloprodajnog aksioma
(The Empirical Confirmation of the Retailing Axiom)
Autori
Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 3
(2005), 1;
211-225
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
lokacija ; maloprodaja ; izbor prodavaonice ; maloprodajni aksiom
(location ; retailing ; store choice ; retailing axiom)
Sažetak
Često se kaže da su za uspjeh maloprodajnog poduzeća najvažnije tri stvari: « ; lokacija, lokacija i lokacija» ; , te da odabir pravog mjesta za otvaranje i/ili izgradnju prodajnog objekta automatski jamči i poslovni uspjeh. Potaknute ovim tvrdnjama autorice ovog rada smatrale su pravim izazovom istražiti da li se na primjeru tržišta zemlje u procesu tranzicije može govoriti o opravdanosti ovog aksioma. Rezultati istraživanja provedenog na reprezentativnom uzorku stanovništva Republike Hrvatske pokazali su kako lokacija igra značajnu ulogu u postizanju konkurentskih prednosti hrvatskih maloprodavača, te su time i potvrdili kako je hrvatskim potrošačima i u uvjetima dominacije strategije niskih cijena u maloprodaji, lokacija, odnosno blizina prodavaonice presudna kod donošenja odluke u kome će prodajnom objektu realizirati svoju kupovinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit