Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 220802

Integralna održivost i učenje


Lay, Vladimir
Integralna održivost i učenje // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 14 (2005), 77; 353-377 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 220802 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integralna održivost i učenje
(Integral Sustainability and Learning)

Autori
Lay, Vladimir

Izvornik
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 14 (2005), 77; 353-377

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
održivost ; učenje ; odgoj ; obrazovanje ; Hrvatska
(sustainability ; learning ; education ; Croatia)

Sažetak
Članak je prilog promišljanju odnosa integralne održivosti kao kriterija, cilja i održivog razvoja kao projekta/procesa, te procesa odgajanja(o društvenim vrednotama) i učenja(znanja). Proces održivog razvoja je inherentno proces učenja kojim možemo učiti graditi kapacitete i sposobnosti da bismo živjeli na održiviji način. U prvoj glavi ekspliciramo kontekst teme na razini svijeta i na razini Hrvatske. U drugoj glavi objašnjavamo polazište i osnovne pojmove. U trećoj izlažemo opće i posebne sadržaje odgoja i obrazovanja za održivost. Za hrvatske uvjete predložili smo dodatno tri primjenjena tematska kruga odgoja i obrazovanja za održivost. Ovaj rad zagovara iniciranje sustavnog odgajanja i učenja za integralnu održivost te nudi okvirne inicijalne sadržaje koji bi u našem socio-kulturalnom i razvojnom miljeu bili povijesno prikladni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija

Napomena
Rad na ovu temu u hrvatskim društveno-humanističkim znanstvenim krugovima spada u inicijalne, pionirske radove.



POVEZANOST RADA


Projekti:
0194203

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Lay, Vladimir
Integralna održivost i učenje // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 14 (2005), 77; 353-377 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Lay, V. (2005) Integralna održivost i učenje. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 14 (77), 353-377.
@article{article, author = {Lay, Vladimir}, year = {2005}, pages = {353-377}, keywords = {odr\v{z}ivost, u\v{c}enje, odgoj, obrazovanje, Hrvatska}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja : \v{c}asopis za op\'{c}a dru\v{s}tvena pitanja}, volume = {14}, number = {77}, issn = {1330-0288}, title = {Integralna odr\v{z}ivost i u\v{c}enje}, keyword = {odr\v{z}ivost, u\v{c}enje, odgoj, obrazovanje, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lay, Vladimir}, year = {2005}, pages = {353-377}, keywords = {sustainability, learning, education, Croatia}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja : \v{c}asopis za op\'{c}a dru\v{s}tvena pitanja}, volume = {14}, number = {77}, issn = {1330-0288}, title = {Integral Sustainability and Learning}, keyword = {sustainability, learning, education, Croatia} }

Časopis indeksira:


  • Current Contents Connect (CCC)
  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Socia SciSearch
  • Research Alert (Current awareness service)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font