Pregled bibliografske jedinice broj: 22061
Unapređenje kvalitete hrvatskog turizma
Unapređenje kvalitete hrvatskog turizma // Turizam i sport / Bartoluci, Mato ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1998. str. 62-68
CROSBI ID: 22061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređenje kvalitete hrvatskog turizma
(Improvement of Quality of Croatian Tourism)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Turizam i sport
Urednik/ci
Bartoluci, Mato ; Čavlek, Nevenka
Izdavač
Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
1998
Raspon stranica
62-68
ISBN
953-6378-18-3 (FFK)
Ključne riječi
kvaliteta, hrvatski turizam, turistička ponuda
(quality, croatian tourism, tourism offer)
Sažetak
Kvaliteta je danas temeljni faktor opstanka na tržištu, konkurentnosti i profitabilnosti. Strateška poslovna koncepcija temelji se na sustavu upravljanja totalnom kvalitetom. Upravljanje totalnom kvalitetom turističkog proizoda je iako složeno, moguće i neophodno. Turisti žele sve više, a cilj turističkog gospodarstva je zadovoljiti i premašiti očekivanja turista. Kaliteta postaje odlučujući faktor efektivnosti i konkurentnosti na turbolentnom turističkom tržištu. Kvaliteta hrvatskog turizma je nezadovoljavajuća te je stoga potrebno uvesti sustave potpune kvalitete u sve turističke institucije i poduzeća, ubrzati proces privatizacije i poduzetnika, formirati jasnu strategiju razvoja turizma i turističku politiku koja će stimulirati poduzetništvp i investicije, stimulirati red, rad, kreativnost i motiviranost turističkih kadrova, iskoristiti sve prirodne potencijale i kulturno nasljeđe te obogatiti turističku ponudu raznim proizvodima i uslugama koji će hrvatski turizam učiniti prepoznatljivim i privlačnim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija