Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 220367

O jeziku reklame


Udier, Sanda Lucija
O jeziku reklame // Jezik i mediji ; Jedan jezik - više svjetova
Split, Hrvatska, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 220367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O jeziku reklame
(About Language of Advertisment)

Autori
Udier, Sanda Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Jezik i mediji ; Jedan jezik - više svjetova

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 19.05.2005. - 22.05.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
reklama; jezik; parajezik; jezične strategije.
(language of advertisement; paralanguage; language strategy)

Sažetak
Ovaj rad bavi se jezičnim kodom reklame u njegovu odnosu s parajezičnim kodom. Proučava glavne jezične strategije koje autori reklama primjenjuju kako bi postigli pozitivan konotativni plan poruke i privukli pozornost recipijenata. Građa su za ovaj rad pisane reklamne poruke objavljene u hrvatskom tisku od prosinca 2004. godine do travnja 2005. godine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130459

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Udier, Sanda Lucija
O jeziku reklame // Jezik i mediji ; Jedan jezik - više svjetova
Split, Hrvatska, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Udier, S. (2005) O jeziku reklame. U: Jezik i mediji ; Jedan jezik - više svjetova.
@article{article, author = {Udier, Sanda Lucija}, year = {2005}, keywords = {reklama, jezik, parajezik, jezi\v{c}ne strategije.}, title = {O jeziku reklame}, keyword = {reklama, jezik, parajezik, jezi\v{c}ne strategije.}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Udier, Sanda Lucija}, year = {2005}, keywords = {language of advertisement, paralanguage, language strategy}, title = {About Language of Advertisment}, keyword = {language of advertisement, paralanguage, language strategy}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font