Pregled bibliografske jedinice broj: 220367
O jeziku reklame
O jeziku reklame // Jezik i mediji ; Jedan jezik - više svjetova
Split, Hrvatska, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 220367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O jeziku reklame
(About Language of Advertisment)
Autori
Udier, Sanda Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Jezik i mediji ; Jedan jezik - više svjetova
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 19.05.2005. - 22.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
reklama; jezik; parajezik; jezične strategije.
(language of advertisement; paralanguage; language strategy)
Sažetak
Ovaj rad bavi se jezičnim kodom reklame u njegovu odnosu s parajezičnim kodom. Proučava glavne jezične strategije koje autori reklama primjenjuju kako bi postigli pozitivan konotativni plan poruke i privukli pozornost recipijenata. Građa su za ovaj rad pisane reklamne poruke objavljene u hrvatskom tisku od prosinca 2004. godine do travnja 2005. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija