Pregled bibliografske jedinice broj: 22025
Organiziranost tržišta poljoprivredno prehrambenih proizvoda u Istri
Organiziranost tržišta poljoprivredno prehrambenih proizvoda u Istri // 34. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem / Varga, Boris (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1998. str. 209-212 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 22025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organiziranost tržišta poljoprivredno prehrambenih proizvoda u Istri
(The Market Organization of Agricultural Products and Food in Istria)
Autori
Bošković, Desimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
34. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem
/ Varga, Boris - Zagreb : Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1998, 209-212
Skup
34. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.02.1998. - 28.02.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
poljoprivredna proizvodnja; tržište; potrošnja; turistička potrošnja; organizacija; ponuda; marketing
(agricultural production; market; consumption; tourism consumption; organization; supply; marketing)
Sažetak
Turizam i poljoprivreda prioritetni su pravci dugoročnog razvoja gospodarstva Hrvatske. najznačajnija sprega ova dva gospodarska sektora ostvaruje se putem turističke potrošnje, čiji se najveći dio odnosi na potrošnju hrane. Poljoprivreda svoj interes u pogledu plasmana svojih proizvoda na turističkom tržištu kod nas koji je u usponu i sve zahtijevniji glede količina, asortimana i kvalitete, vidi u tome što se preko potrošnje inozemnih turista vrši i direktan izvoz tih proizvoda. Dio poljoprivredno prehrambenih proizvoda koji se troši u turizmu i prodaje po ovim cijenama teško bi se mogao izvesti zbog nepovoljnog asortimana, kvalitete i visokih cijena.
Imajući sve to u vidu auor u ovom referatu analizira dosadašnju poljoprivrednu proizvodnju u Istri, tržište potrošnje poljoprivredno prehrambenih proizvoda i to kako po pojednim segmentima tako i ukupno s bilancom moguće proizvodnje i potrošnje do 2000 godine. U dijelu marketinga poljoprivrdno prehrambenih proizvoda govori se o njegovom značaju u modernoj proizvodnji, prihvaćanju i organizaciji marketinga u poljoprivredi, te organizaciji funkcija prometa-plasmana i dr. sve s ciljem povećanja poljoprivredne proizvodnje i zadovoljavanja zahtjeva kako uklupne tako i turističke potrošnje u Istri.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
01470201
Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč
Profili:
Desimir Bošković
(autor)