Pregled bibliografske jedinice broj: 220167
IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE
IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE // TURIZAM BAŠKE - GOSPODARSKA ORIJENTACIJA I SUDBINA / Cerović, Zdenko (ur.).
Opatija : Baška: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 17-22 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 220167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE
(LEADING IDEA AND COMPETITIVENESS STRATEGY OF BAŠKA)
Autori
Magaš, Dragan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
TURIZAM BAŠKE - GOSPODARSKA ORIJENTACIJA I SUDBINA
/ Cerović, Zdenko - Opatija : Baška : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2005, 17-22
Skup
TURIZAM BAŠKE - GOSPODARKA ORIJENTACIJA I SUDBINA
Mjesto i datum
Baška, Hrvatska, 16.06.2005
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ideja vodilja; integralna kvaliteta; turistička destinacija; strateška analiza i planiranje
(leading idea; integral quality; tourism destination; strategic analysis and planning)
Sažetak
U radu se obrazlaže značaj ideje vodilje pri koncipiranju razvoja turističke destinacije. Daje se aplikacija na primjeru Baške, s ciljem unapređenja njene konkurentnosti kao turističke destinacije na turisitčkom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116003
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija