Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 220167

IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE


Magaš, Dragan
IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE // TURIZAM BAŠKE - GOSPODARSKA ORIJENTACIJA I SUDBINA / Cerović, Zdenko (ur.).
Opatija : Baška: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 17-22 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 220167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE
(LEADING IDEA AND COMPETITIVENESS STRATEGY OF BAŠKA)

Autori
Magaš, Dragan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
TURIZAM BAŠKE - GOSPODARSKA ORIJENTACIJA I SUDBINA / Cerović, Zdenko - Opatija : Baška : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2005, 17-22

Skup
TURIZAM BAŠKE - GOSPODARKA ORIJENTACIJA I SUDBINA

Mjesto i datum
Baška, Hrvatska, 16.06.2005

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ideja vodilja; integralna kvaliteta; turistička destinacija; strateška analiza i planiranje
(leading idea; integral quality; tourism destination; strategic analysis and planning)

Sažetak
U radu se obrazlaže značaj ideje vodilje pri koncipiranju razvoja turističke destinacije. Daje se aplikacija na primjeru Baške, s ciljem unapređenja njene konkurentnosti kao turističke destinacije na turisitčkom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116003

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


Citiraj ovu publikaciju:

Magaš, Dragan
IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE // TURIZAM BAŠKE - GOSPODARSKA ORIJENTACIJA I SUDBINA / Cerović, Zdenko (ur.).
Opatija : Baška: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 17-22 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Magaš, D. (2005) IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE. U: Cerović, Z. (ur.)TURIZAM BAŠKE - GOSPODARSKA ORIJENTACIJA I SUDBINA.
@article{article, author = {Maga\v{s}, Dragan}, editor = {Cerovi\'{c}, Z.}, year = {2005}, pages = {17-22}, keywords = {ideja vodilja, integralna kvaliteta, turisti\v{c}ka destinacija, strate\v{s}ka analiza i planiranje}, title = {IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BA\v{S}KE}, keyword = {ideja vodilja, integralna kvaliteta, turisti\v{c}ka destinacija, strate\v{s}ka analiza i planiranje}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Ba\v{s}ka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Maga\v{s}, Dragan}, editor = {Cerovi\'{c}, Z.}, year = {2005}, pages = {17-22}, keywords = {leading idea, integral quality, tourism destination, strategic analysis and planning}, title = {LEADING IDEA AND COMPETITIVENESS STRATEGY OF BA\v{S}KA}, keyword = {leading idea, integral quality, tourism destination, strategic analysis and planning}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Ba\v{s}ka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font