Pregled bibliografske jedinice broj: 220031
Upravljanje područjima za potrebe prodaje
Upravljanje područjima za potrebe prodaje // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće" / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005. str. 85-86 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 220031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje područjima za potrebe prodaje
(Territory Management)
Autori
Franjić, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće"
/ Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005, 85-86
Skup
Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
upravljanje; područja; prodaja
(management; territory; sales)
Sažetak
Uz pomoć znanja i veština iz upravljanja područjima, pa na taj način koncipirano prodavanje, ako se radi o marketinškim aktivnostima vezanim za taj dio poslovanja poduzeća, ne vrši se samo pojedinačnim kupcima, nego i skupinama kupaca koji se nalaze na dotičnim prodajnim područjima koja treba hijerarhijski pratiti i koja onda olakšavaju bolje planiranje i kontrolu prodavanja. Upravljanje područjima olakšava bolju pokrivenost tržišnih područja pa time i bolju prodaju, smanjenje troškova, uredniju evaluaciju prodajnih napora, podizanje morala i duha, te bolje upravljanje vremenom prodajnog osoblja, ali i vremenom kupaca, koje prodajna sila nekih gospodarskih sustava često beskrupulozno uzurpira i rasipa. Uz upravljanje područjima nameću se prateći problemi u svezi s prodavanjem za koje kvalitetno upravljanje područjima sugerira odgovarajuća rješenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija