Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 220031

Upravljanje područjima za potrebe prodaje


Franjić, Zoran
Upravljanje područjima za potrebe prodaje // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće" / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005. str. 85-86 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 220031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje područjima za potrebe prodaje
(Territory Management)

Autori
Franjić, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće" / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005, 85-86

Skup
Marketinške paradigme za 21. stoljeće

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
upravljanje; područja; prodaja
(management; territory; sales)

Sažetak
Uz pomoć znanja i veština iz upravljanja područjima, pa na taj način koncipirano prodavanje, ako se radi o marketinškim aktivnostima vezanim za taj dio poslovanja poduzeća, ne vrši se samo pojedinačnim kupcima, nego i skupinama kupaca koji se nalaze na dotičnim prodajnim područjima koja treba hijerarhijski pratiti i koja onda olakšavaju bolje planiranje i kontrolu prodavanja. Upravljanje područjima olakšava bolju pokrivenost tržišnih područja pa time i bolju prodaju, smanjenje troškova, uredniju evaluaciju prodajnih napora, podizanje morala i duha, te bolje upravljanje vremenom prodajnog osoblja, ali i vremenom kupaca, koje prodajna sila nekih gospodarskih sustava često beskrupulozno uzurpira i rasipa. Uz upravljanje područjima nameću se prateći problemi u svezi s prodavanjem za koje kvalitetno upravljanje područjima sugerira odgovarajuća rješenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Franjić, Zoran
Upravljanje područjima za potrebe prodaje // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće" / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005. str. 85-86 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Franjić, Z. (2005) Upravljanje područjima za potrebe prodaje. U: Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.)Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće".
@article{article, author = {Franji\'{c}, Zoran}, year = {2005}, pages = {85-86}, keywords = {upravljanje, podru\v{c}ja, prodaja}, title = {Upravljanje podru\v{c}jima za potrebe prodaje}, keyword = {upravljanje, podru\v{c}ja, prodaja}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Franji\'{c}, Zoran}, year = {2005}, pages = {85-86}, keywords = {management, territory, sales}, title = {Territory Management}, keyword = {management, territory, sales}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font