Pregled bibliografske jedinice broj: 220013
E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi
E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005. str. 72-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 220013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi
(E-Marketing in Croatia - Current State and Trends)
Autori
Ružić, Drago ; Medić, Mane ; Andrlić, Berislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper
/ Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005, 72-73
Skup
Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Internet; e-marketing. e-AIDA; e-promocija; e-oglašavanje
(Internet; e-marketing. e-AIDA; e-promotion; e-advertising)
Sažetak
Razvoj suvremene telekomunikacijske i digitalne tehnologije, te posljedično Internet, pružaju marketingu brojne nove mogućnosti. Stanje razvijenosti e-marketinga u Hrvatskoj je u uzročno-posljedičnoj vezi s brojem korisnika mreže i njihovoj strukturi. Prema zadnjim podacima broj korisnika u Hrvatskoj je 33% ili nešto više od 12 milijuna. Od tog broja 35% korisnika pripada gospodarstvu, 65% su ostali korisnici. Rastom broja korisnika Internet tržište u nas se dinamizira, ali uočljivo je kada je riječ o e-marketing aktivnostima da se kod najvećeg broja gospodarskih subjekata najčešće radi o promocijskim aktivnostima na Internetu. U radu se analiziraju dostupni podaci o korištenju marketinških mogućnosti Interneta kod hrvatskih trvtki i daju naznake o razvojnim pravcima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija