Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 220013

E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi


Ružić, Drago; Medić, Mane; Andrlić, Berislav
E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005. str. 72-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 220013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi
(E-Marketing in Croatia - Current State and Trends)

Autori
Ružić, Drago ; Medić, Mane ; Andrlić, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005, 72-73

Skup
Marketinške paradigme za 21. stoljeće

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Internet; e-marketing. e-AIDA; e-promocija; e-oglašavanje
(Internet; e-marketing. e-AIDA; e-promotion; e-advertising)

Sažetak
Razvoj suvremene telekomunikacijske i digitalne tehnologije, te posljedično Internet, pružaju marketingu brojne nove mogućnosti. Stanje razvijenosti e-marketinga u Hrvatskoj je u uzročno-posljedičnoj vezi s brojem korisnika mreže i njihovoj strukturi. Prema zadnjim podacima broj korisnika u Hrvatskoj je 33% ili nešto više od 12 milijuna. Od tog broja 35% korisnika pripada gospodarstvu, 65% su ostali korisnici. Rastom broja korisnika Internet tržište u nas se dinamizira, ali uočljivo je kada je riječ o e-marketing aktivnostima da se kod najvećeg broja gospodarskih subjekata najčešće radi o promocijskim aktivnostima na Internetu. U radu se analiziraju dostupni podaci o korištenju marketinških mogućnosti Interneta kod hrvatskih trvtki i daju naznake o razvojnim pravcima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)

Avatar Url Drago Ružić (autor)

Avatar Url Mane Medić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Drago; Medić, Mane; Andrlić, Berislav
E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005. str. 72-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ružić, D., Medić, M. & Andrlić, B. (2005) E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi. U: Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.)Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper.
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Medi\'{c}, Mane and Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2005}, pages = {72-73}, keywords = {Internet, e-marketing. e-AIDA, e-promocija, e-ogla\v{s}avanje}, title = {E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi}, keyword = {Internet, e-marketing. e-AIDA, e-promocija, e-ogla\v{s}avanje}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Medi\'{c}, Mane and Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2005}, pages = {72-73}, keywords = {Internet, e-marketing. e-AIDA, e-promotion, e-advertising}, title = {E-Marketing in Croatia - Current State and Trends}, keyword = {Internet, e-marketing. e-AIDA, e-promotion, e-advertising}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font