Pregled bibliografske jedinice broj: 219971
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2005.
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 50-59 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 219971 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči
(The Conceptualisation of Teacher Education: Meeting the Challenges of the Learning Society)
Autori
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2005.
/ - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2005, 50-59
Skup
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 20.10.2003
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
konceptualizacija obrazovanja učitelja ; europeizacija ; ciljevi obrazovanja učitelja ; društvo koje uči ; cjeloživotno učenje ; support-strukture
(conceptualisation of teacher education ; Europeization ; goals of teacher education ; learning society ; lifelong learning ; supporting structures)
Sažetak
Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja pri konceptualizaciji obrazovanja učitelja. U prvom dijelu rada pažnja je usmjerena na glavne smjernice promjena podsustava obrazovanja učitelja koje u brojnim pogledima reflektiraju težnju za europeizacijom. Potom se analiziraju ciljevi obrazovanja učitelja u nas s gledišta procesa ostvarivanja društva koje uči (koji se povezuje s konceptom cjeloživotnog učenja). Treći se dio rada ograničava na promišljanje ključnih elemenata za konceptualizaciju nove vizure obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Pritom se daje sažet kritički osvrt na sustavna rješenja obrazovanja učitelja. Rad završva razmatranjem novih zahtjeva koji omogućuju razvoj i promjene obrazovanja učitelja. Konstatira se potrebitost znakovitih promjena koje se odnose na support-strukture u procesima oblikovanja društva koje uči.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija