Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 219208

Interaktivni udžbenik - čestični model i građa tvari


Buljan, Ivica; Pećina, Planinka
Interaktivni udžbenik - čestični model i građa tvari // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 125-127 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 219208 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivni udžbenik - čestični model i građa tvari
(Interactiv textbook - corpuscular model)

Autori
Buljan, Ivica ; Pećina, Planinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 125-127

Skup
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike :Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 30.03.2005. - 01.04.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
modeliranje; čestična građa; računalo
(modeling; corpuscular theory; interactiv learning)

Sažetak
Prednosti učenja s računalom su interaktivnost i mogućnost samokontrole, mogućnost odabira tempa učenja, ogromna količina podataka i mnogućnost razmatranja puno primjera. Nedostaci i ograničenja su u prebrzom razvoju tehnologije i neusklađenosti raznih sistemskih programa ali i u “ navici igranja” odnosno u činjenici da dio učenika prihvaća računalo kao igračku. Veliki nedostatak je nemogućnost brze i poticajne ( i koordinirane) rasprave. Jedno moguće rješenje je interaktivni udžbenik koji omugućava bolje razumijevanje i produbljivanje znanja ali koji nije zamijena ni za nastavnika ni za tiskani udžbenik. Takav udžbenik vodi računa o:predznanju učenika.i predkoncepcijama. Sadržaji se nastavljaju na one koje su učenici već obrađivali u školi. Pored toga primjenom već manje-više usvojenog znanja na nove situacije pospješava se proces dozrijevanja znanja. Na taj način učeničko znanje postaje povezanije, koherentnije i u krajnoj liniji operativnije..

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0119266

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Buljan, Ivica; Pećina, Planinka
Interaktivni udžbenik - čestični model i građa tvari // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 125-127 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Buljan, I. & Pećina, P. (2005) Interaktivni udžbenik - čestični model i građa tvari. U: Buljubašić, M. & Knežević, S. (ur.)Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike.
@article{article, author = {Buljan, Ivica and Pe\'{c}ina, Planinka}, year = {2005}, pages = {125-127}, keywords = {modeliranje, \v{c}esti\v{c}na gra\dja, ra\v{c}unalo}, title = {Interaktivni ud\v{z}benik - \v{c}esti\v{c}ni model i gra\dja tvari}, keyword = {modeliranje, \v{c}esti\v{c}na gra\dja, ra\v{c}unalo}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buljan, Ivica and Pe\'{c}ina, Planinka}, year = {2005}, pages = {125-127}, keywords = {modeling, corpuscular theory, interactiv learning}, title = {Interactiv textbook - corpuscular model}, keyword = {modeling, corpuscular theory, interactiv learning}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font