Pregled bibliografske jedinice broj: 219153
Uloga i kompetencije školskog pedagoga
Uloga i kompetencije školskog pedagoga // Pedagogijska istraživanja, 2 (2005), 1; 35-48 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 219153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i kompetencije školskog pedagoga
(Role and competences of a school pedagogue)
Autori
Staničić, Stjepan
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 2
(2005), 1;
35-48
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
školski pedagog; uloga školskog pedagoga; kompetencije školskog pedagoga; razvojna pedagoška djelatnost; stručni suradnici u školi
(school pedagogue; role of the school pedagogue; competences of the school pedagogue; developmental educational activities)
Sažetak
U ovom je prilogu opisan razvojni put školskog pedagoga u našem školstvu, sistematiziran kao niz etapa s karakterističnim obilježjima. Slijedi analiza shvaćanja njegove uloge na tom razvojnom putu dugom pet desetljeća – od pomoćnika školske administracije, preko inicijatora pozitivnih promjena, nukleusa internog razvoja, do bezuvjetnog stručnog resursa suvremene škole u situaciji njezine sve veće autonomije. Promjena shvaćanja uloge školskog pedagoga podrazumijeva i odgovarajuće kompetencije za optimalno ostvarivanje te uloge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0100501
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Stjepan Staničić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Sciences Index
- Sociological Abstracts