Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 218849

Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici


Planinić, Maja
Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici // Sedmi simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 25-31 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 218849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici
(The main results of physics education research)

Autori
Planinić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Sedmi simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 25-31

Skup
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 30.03. - 01.04

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
edukacijska istraživanja u fizici; nastava fizike; FCI; predkoncepcije
(physics education research; physics teaching; FCI; preconceptions)

Sažetak
U posljednjih tridesetak godina područje edukacijskih istraživanja u fizici doživjelo je intenzivan razvoj potaknut rastućom potrebom društva za učinkovitijom nastavom fizike na svim nivoima. Jedna grana istraživanja usmjerena je na razumijevanje temeljnih učeničkih problema u nastavi fizike, kao što su učeničke predkoncepcije, dok je druga usmjerena na razvijanje novih učinkovitih nastavnih metoda i strategija, te njihovu evaluaciju. Daje se pregled najvažnijih rezultata obiju grana. Diskutiraju se metode istraživanja, a među njima posebno američki konceptualni test iz mehanike (FCI) koji je odigrao važnu ulogu u dijagnosticiranju i dokumentiranju predkoncepcija, te evaluaciji različitih tipova nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0119266

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Planinić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Planinić, Maja
Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici // Sedmi simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 25-31 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Planinić, M. (2005) Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici. U: Buljubašić, M. & Knežević, S. (ur.)Sedmi simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike.
@article{article, author = {Planini\'{c}, Maja}, year = {2005}, pages = {25-31}, keywords = {edukacijska istra\v{z}ivanja u fizici, nastava fizike, FCI, predkoncepcije}, title = {Najva\v{z}niji rezultati edukacijskih istra\v{z}ivanja u fizici}, keyword = {edukacijska istra\v{z}ivanja u fizici, nastava fizike, FCI, predkoncepcije}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Planini\'{c}, Maja}, year = {2005}, pages = {25-31}, keywords = {physics education research, physics teaching, FCI, preconceptions}, title = {The main results of physics education research}, keyword = {physics education research, physics teaching, FCI, preconceptions}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font