Pregled bibliografske jedinice broj: 218849
Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici
Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici // Sedmi simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 25-31 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 218849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici
(The main results of physics education research)
Autori
Planinić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Sedmi simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
/ Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 25-31
Skup
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 30.03. - 01.04
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacijska istraživanja u fizici; nastava fizike; FCI; predkoncepcije
(physics education research; physics teaching; FCI; preconceptions)
Sažetak
U posljednjih tridesetak godina područje edukacijskih istraživanja u fizici doživjelo je intenzivan razvoj potaknut rastućom potrebom društva za učinkovitijom nastavom fizike na svim nivoima. Jedna grana istraživanja usmjerena je na razumijevanje temeljnih učeničkih problema u nastavi fizike, kao što su učeničke predkoncepcije, dok je druga usmjerena na razvijanje novih učinkovitih nastavnih metoda i strategija, te njihovu evaluaciju. Daje se pregled najvažnijih rezultata obiju grana. Diskutiraju se metode istraživanja, a među njima posebno američki konceptualni test iz mehanike (FCI) koji je odigrao važnu ulogu u dijagnosticiranju i dokumentiranju predkoncepcija, te evaluaciji različitih tipova nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0119266
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Planinić
(autor)