Pregled bibliografske jedinice broj: 218841
Poruke suvremenih istraživanja o uporabi modela u nastavi fizike
Poruke suvremenih istraživanja o uporabi modela u nastavi fizike // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 10-18 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 218841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poruke suvremenih istraživanja o uporabi modela u nastavi fizike
(Suggestions of modern research about the use of models in physics teaching)
Autori
Krsnik, Rudolf
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
/ Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 10-18
Skup
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 30.03. - 01.04
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava fizike; konstruktivizam; modeli
(physics education; constructivism; models)
Sažetak
Modeli imaju ključnu ulogu u tumačenju prirodnih pojava. Prema jednoj od aktuelnih definicija prirodnih znanosti one su aktivnost konstruiranja znanstvenih modela koji omogućuju predviđanja. Danas se smatra da u nastavi prirodnih znanosti uporaba modela i modeliranje imaju, ili bi trebali imati, središnju ulogu. Naglasak je na modeliranju, tj. na procesu konstruiranja modela u učionici. Optimalan je način da su učenici uključeni u proces konstruiranja modela. U ovom se radu raspravljaju neke bitne spoznaje, poteškoće i smjernice na globalnom planu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija