Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 218815

Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene


Planinić, Maja
Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike:Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 142-146 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 218815 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene
(Basic techniques that promote conceptual change)

Autori
Planinić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike:Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 142-146

Skup
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 30.03. - 01.04

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava fizike; konceptualna promjena; kognitivni konflikt; premostne analogije; supstitucija koncepata; sokratski dijalog
(physics education; conceptual change; cognitive conflict; bridging analogies; concept substitution; Socratic dialogue)

Sažetak
Razmatraju se osnovne tehnike koje potiču konceptualnu promjenu kod učenika: kognitivni konflikt, supstitucija koncepata, premostne analogije i sokratski dijalog. Diskutiraju se nastavna iskustva sa svakom od navedenih tehnika, te njihova učinkovitost i područje primjene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0119266

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Planinić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Planinić, Maja
Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike:Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 142-146 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Planinić, M. (2005) Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene. U: Buljubašić, M. & Knežević, S. (ur.)Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike:Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike.
@article{article, author = {Planini\'{c}, Maja}, year = {2005}, pages = {142-146}, keywords = {nastava fizike, konceptualna promjena, kognitivni konflikt, premostne analogije, supstitucija koncepata, sokratski dijalog}, title = {Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene}, keyword = {nastava fizike, konceptualna promjena, kognitivni konflikt, premostne analogije, supstitucija koncepata, sokratski dijalog}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Planini\'{c}, Maja}, year = {2005}, pages = {142-146}, keywords = {physics education, conceptual change, cognitive conflict, bridging analogies, concept substitution, Socratic dialogue}, title = {Basic techniques that promote conceptual change}, keyword = {physics education, conceptual change, cognitive conflict, bridging analogies, concept substitution, Socratic dialogue}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font