Pregled bibliografske jedinice broj: 218815
Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene
Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike:Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 142-146 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 218815 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene
(Basic techniques that promote conceptual change)
Autori
Planinić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike:Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
/ Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 142-146
Skup
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 30.03. - 01.04
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava fizike; konceptualna promjena; kognitivni konflikt; premostne analogije; supstitucija koncepata; sokratski dijalog
(physics education; conceptual change; cognitive conflict; bridging analogies; concept substitution; Socratic dialogue)
Sažetak
Razmatraju se osnovne tehnike koje potiču konceptualnu promjenu kod učenika: kognitivni konflikt, supstitucija koncepata, premostne analogije i sokratski dijalog. Diskutiraju se nastavna iskustva sa svakom od navedenih tehnika, te njihova učinkovitost i područje primjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0119266
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Planinić
(autor)