Pregled bibliografske jedinice broj: 218739
Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike
Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike, 2005., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 218739 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike
(Comparison of results of classical and interactive physics teaching)
Autori
Radovčić, Vanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno - matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.10
Godina
2005
Stranica
96
Mentor
Krsnik, Rudolf
Ključne riječi
nastava fizike; interaktivna nastava; Newtonovi zakoni; predkoncepcije
(physics education; interactive teaching; Newton's laws; preconceptions)
Sažetak
Uspoređuje se učinkovitost tradicionalne i interaktivne nastave fizike u promjeni predkoncepcija vezanih uz Newtonove zakone.Uočava se značajno bolja učinkovitost interaktivne nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika
POVEZANOST RADA
Projekti:
0119266
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Rudolf Krsnik
(mentor)