Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 218739

Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike


Radovčić, Vanda
Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike, 2005., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 218739 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike
(Comparison of results of classical and interactive physics teaching)

Autori
Radovčić, Vanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Prirodoslovno - matematički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.10

Godina
2005

Stranica
96

Mentor
Krsnik, Rudolf

Ključne riječi
nastava fizike; interaktivna nastava; Newtonovi zakoni; predkoncepcije
(physics education; interactive teaching; Newton's laws; preconceptions)

Sažetak
Uspoređuje se učinkovitost tradicionalne i interaktivne nastave fizike u promjeni predkoncepcija vezanih uz Newtonove zakone.Uočava se značajno bolja učinkovitost interaktivne nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Projekti:
0119266

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Rudolf Krsnik (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radovčić, Vanda
Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike, 2005., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
Radovčić, V. (2005) 'Usporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike', diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Radov\v{c}i\'{c}, Vanda}, year = {2005}, pages = {96}, keywords = {nastava fizike, interaktivna nastava, Newtonovi zakoni, predkoncepcije}, title = {Usporedba rezultata klasi\v{c}ne i interaktivne nastave fizike}, keyword = {nastava fizike, interaktivna nastava, Newtonovi zakoni, predkoncepcije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Radov\v{c}i\'{c}, Vanda}, year = {2005}, pages = {96}, keywords = {physics education, interactive teaching, Newton's laws, preconceptions}, title = {Comparison of results of classical and interactive physics teaching}, keyword = {physics education, interactive teaching, Newton's laws, preconceptions}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font