Pregled bibliografske jedinice broj: 218581
Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu
Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu, 2005. (popularni rad).
CROSBI ID: 218581 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu
(The Effects of Television Comertials on Children)
Autori
Kuterovac Jagodić, Gordana
Izvornik
Marketing.UP
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad
Godina
2005
Ključne riječi
djeca; televizija; oglašaavanje; psihološke posljedice
(children; television; comertials; psychological effects)
Sažetak
Posljednjih tridesetak godina masovni mediji, osobito televizija sve više utječu na djetetov razvoj. Najznačajniji utjecaj televizija ima na proces socijalizacije djeteta tj. na usvajanje kulturalnih vrijednosti, stavova, uvjerenja i društvenih normi. Televizija ima tako veliki utjecaj zato što se nalazi u gotovo svakom domu te što komunicira vizualnim i auditivnim putem što je lakše i djelotvornije od nekih drugih oblika učenja i djeci vrlo privlačno. Istraživanja utjecaja televizijskog medija na djecu pokazuju kako korištenje medija samo po sebi može imati neke negativne posljedice po djetetovo tjelesno zdravlje i psihički razvoj. U radu se razmatra kako mediji utječu na djecu, zašto su djeca zanimljiva skupina z aoglašivače, kako djeca postaju potrošači, znaju li djeca što su reklame, koliko su djeca podložna reklamama i kako djecu zaštititi od negativnih utjecaja reklama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA