Pregled bibliografske jedinice broj: 218329
Istraživanje o sklonostima na kupnju domaćih kozmetičkih proizvida
Istraživanje o sklonostima na kupnju domaćih kozmetičkih proizvida // Ukorak s rastućom europskom kvalitetom
Zadar, Hrvatska, 2005. str. 3-4 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 218329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje o sklonostima na kupnju domaćih kozmetičkih proizvida
(Research on the Tendency towards Buying Domestic Comsmetic Products)
Autori
Horvat, Jasna ; Orešković, Biserka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Ukorak s rastućom europskom kvalitetom
/ - , 2005, 3-4
Skup
Ukorak s rastućom europskom kvalitetom
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 04.05.2005. - 06.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
domaći proizvodi; multivariatna statistika; upitnik; mjerni instrument; clusteri
(multivariate statistics; survey; measure instrument; cluster)
Sažetak
Jedno od temeljnih pitanja svakog nacionalnog gospodarstva, u uvjetima intenzivnih globalizacijskih procesa jeste pitanje očuvanja domaće proizvodnje, odnosno, intenziviranja sklonosti domicilne populacije na kupnju domaćih proizvoda. Pokušavajući istražiti moguće tržišne segmente ženskog dijela populacije s obzirom na njihovu sklonost kupnji domaćih kozmetičkih proizvoda, provedeno je istraživanje u izabranim gradovima Republike Hrvatske, te je kombiniranom tehnikom prikupljanja podataka prikupljeno 346 upitnika. Metodom multivariatne statistike (faktorska i cluster analiza) testiran je primijeni mjerni instrument (faktorskom analizom), a potom je, na temelju konačne inačice mjernoga instrumenta provedeno segmentiranje populacije s obzirom na varijable kojima su mjerene potrošačke sklonosti (cluster analizom). Nakon što su na opisani način izdvojeni tržišni clusteri, metodama deskriptivne statistike opisane su demografske karakteristike svakog od njih (prvog veličine 83 ispitanice, drugog veličine 90 ispitanica i trećeg veličine 153 ispitanice), kao i njihove osobitosti s obzirom na sklonosti kupnji domaćih kozmetičkih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA