Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 218329

Istraživanje o sklonostima na kupnju domaćih kozmetičkih proizvida


Horvat, Jasna; Orešković, Biserka
Istraživanje o sklonostima na kupnju domaćih kozmetičkih proizvida // Ukorak s rastućom europskom kvalitetom
Zadar, Hrvatska, 2005. str. 3-4 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 218329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje o sklonostima na kupnju domaćih kozmetičkih proizvida
(Research on the Tendency towards Buying Domestic Comsmetic Products)

Autori
Horvat, Jasna ; Orešković, Biserka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Ukorak s rastućom europskom kvalitetom / - , 2005, 3-4

Skup
Ukorak s rastućom europskom kvalitetom

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 04.05.2005. - 06.05.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
domaći proizvodi; multivariatna statistika; upitnik; mjerni instrument; clusteri
(multivariate statistics; survey; measure instrument; cluster)

Sažetak
Jedno od temeljnih pitanja svakog nacionalnog gospodarstva, u uvjetima intenzivnih globalizacijskih procesa jeste pitanje očuvanja domaće proizvodnje, odnosno, intenziviranja sklonosti domicilne populacije na kupnju domaćih proizvoda. Pokušavajući istražiti moguće tržišne segmente ženskog dijela populacije s obzirom na njihovu sklonost kupnji domaćih kozmetičkih proizvoda, provedeno je istraživanje u izabranim gradovima Republike Hrvatske, te je kombiniranom tehnikom prikupljanja podataka prikupljeno 346 upitnika. Metodom multivariatne statistike (faktorska i cluster analiza) testiran je primijeni mjerni instrument (faktorskom analizom), a potom je, na temelju konačne inačice mjernoga instrumenta provedeno segmentiranje populacije s obzirom na varijable kojima su mjerene potrošačke sklonosti (cluster analizom). Nakon što su na opisani način izdvojeni tržišni clusteri, metodama deskriptivne statistike opisane su demografske karakteristike svakog od njih (prvog veličine 83 ispitanice, drugog veličine 90 ispitanica i trećeg veličine 153 ispitanice), kao i njihove osobitosti s obzirom na sklonosti kupnji domaćih kozmetičkih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010016

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Horvat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Jasna; Orešković, Biserka
Istraživanje o sklonostima na kupnju domaćih kozmetičkih proizvida // Ukorak s rastućom europskom kvalitetom
Zadar, Hrvatska, 2005. str. 3-4 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Horvat, J. & Orešković, B. (2005) Istraživanje o sklonostima na kupnju domaćih kozmetičkih proizvida. U: Ukorak s rastućom europskom kvalitetom.
@article{article, author = {Horvat, Jasna and Ore\v{s}kovi\'{c}, Biserka}, year = {2005}, pages = {3-4}, keywords = {doma\'{c}i proizvodi, multivariatna statistika, upitnik, mjerni instrument, clusteri}, title = {Istra\v{z}ivanje o sklonostima na kupnju doma\'{c}ih kozmeti\v{c}kih proizvida}, keyword = {doma\'{c}i proizvodi, multivariatna statistika, upitnik, mjerni instrument, clusteri}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Horvat, Jasna and Ore\v{s}kovi\'{c}, Biserka}, year = {2005}, pages = {3-4}, keywords = {multivariate statistics, survey, measure instrument, cluster}, title = {Research on the Tendency towards Buying Domestic Comsmetic Products}, keyword = {multivariate statistics, survey, measure instrument, cluster}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font