Pregled bibliografske jedinice broj: 218253
Emocionalna inteligencija i uspješnost rukovođenja
Emocionalna inteligencija i uspješnost rukovođenja, 2004., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 218253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalna inteligencija i uspješnost rukovođenja
(Emotional intelligence and successful leadership)
Autori
Mitrović, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
24.06
Godina
2004
Stranica
51
Mentor
Takšić, Vladimir
Ključne riječi
emocionalna inteligencija; rukovođenje
(emotional intelligence; leadership)
Sažetak
Faktorska analiza pokazala je da se skala procjene uspješnosti studenata sastoji od dva faktora: orijentacija na individualni razvoj i orijentacija ka uspjehu. Analizom unutarnje konzistentnosti utvrđeno je da oba faktora imaju zadovoljavajuće koeficijente pouzdanosti i zajedno objašnjavaju 73% varijance. Pokazalo se da korišteni testovi emocionalne inteligencije u prihvatljivim granicama statistički značajno koreliraju, iako TEA ima slabu pouzdanost na ovom uzorku. To znači da ovi testovi pokazuju zadovoljavajuću konvergentno – divergentnu valjanost i mjere različite aspekte istog konstrukta. Regresijskom analizom utvrđeno je da je prosjek ocjena značajan prediktor uspjeha na Testu rječnika emocija. Utvrđena je veza između spola i mjera akademskog uspjeha. Pokazalo se da je spol statistički značajan prediktor rezultata na subskali orijentacija na uspjeh. Ženski ispitanici dobivaju više procjene na ovoj subskali od muških ispitanika. Utvrđena je značajna korelacija između rezultata na Testu rječnika emocija i spola . Pokazalo se da ženski ispitanici uspješniji u razumijevanju riječi koje označavaju emocije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA