Pregled bibliografske jedinice broj: 218229
Konstrukcija i validacija testa rječnika emocija i njegov odnos sa školskim uspjehom
Konstrukcija i validacija testa rječnika emocija i njegov odnos sa školskim uspjehom, 2003., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 218229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstrukcija i validacija testa rječnika emocija i njegov odnos sa školskim uspjehom
(Construction and validation of the "Emotion Vocabulary Test" and its relation to academic achievement)
Autori
Harambašić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
14.05
Godina
2003
Stranica
62
Mentor
Takšić, Vladimir
Ključne riječi
emocionalna inteligencija; mjere EI; školski uspjeh
(emotional intelligence; measures of EI; academic achievement)
Sažetak
Rezultati analize unutarnje konzistentnosti Testa rječnika emocija upućuju na zadovoljavajuću pouzdanost i homogenost TRE kao mjernog instrumenta. Isto tako se pokazalo da Test rječnika emocija ima zadovoljavajuću konvergentno divergentnu valjanost. Statistički značajno korelira i sa mjerom emocionalne inteligencije i sa mjerama akademske inteligencije. Između Testa rječnika emocija i školskog uspjeha je nađena statistički značajna povezanost. Sam, ali i u kombinciji sa Testom analize emocija, Verbalnim subtestom i Subtestom logičkog rezoniranja KTMZ statistički značajno pridonosi objašnjenju varijance školskog uspjeha. Pokazalo se da da Test rječnika emocija, kao i Verbalni subtest prati razvojnu komponentu, odnosno da stariji ispitanici postižu bolje rezultate od mlađih na tim testovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA