Pregled bibliografske jedinice broj: 218030
Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja
Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 2; 183-192 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 218030 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja
(The role of play in the implicit theories and eduacional practice of preschool teachers)
Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 146
(2005), 2;
183-192
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
igra ; simbolička igra ; implicitne teorije ; edukacijska praksa
(play ; symbolic play ; implicit theories ; educational practice)
Sažetak
U radu se problematizira pozicija igre, posebice simboličke igre, u institucionalnoj predškolskoj edukaciji. Spoznavanje stvarnog tretmana igre pretpostavlja uvid u relacije implicitna teorija - edukacijska praksa. Rezultati istraživanja pokazuju da na vjerovanja odgajatelja o igri značajno utječu njihova igrovna iskustva iz adjetinjstva, predškolska i školska iskustva te njihova profesionalna iskustva. Anketirani odgajatelji skloniji su viđenju svojega djetinjstva kao norme za procjenu prirodnosti u igri i razvitku. Podaci prikupljeni sustavnim promatranjem odgajatelja i djece u simboličkoj igri upućuju na tendenciju izravnog i neizravnog vođenja dječjeg ponašanja te uporabe igre u svrhu izravnog poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts