Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 217844

Posebnosti marketinškog koncepta i odgojna funkcija marketinga u kulturi i umjetnosti s posebnim naglaskom na HNK Split


Mihanović, Zoran
Posebnosti marketinškog koncepta i odgojna funkcija marketinga u kulturi i umjetnosti s posebnim naglaskom na HNK Split // XIX. Kongres CROMAR-a, - Marketinške paradigme za 21 stoljeće / Kesić Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. str. 656-673 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 217844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Posebnosti marketinškog koncepta i odgojna funkcija marketinga u kulturi i umjetnosti s posebnim naglaskom na HNK Split
(Particularities of the marketing concept and the educational function of marketing in culture and art, with special emphasis on HNK in Split)

Autori
Mihanović, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
XIX. Kongres CROMAR-a, - Marketinške paradigme za 21 stoljeće / Kesić Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005, 656-673

ISBN
953-6025-13-2

Skup
XIX. Kongres CROMAR-a, - Marketinške paradigme za 21 stoljeće

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing ; kultura i umjetnost ; umjetnik i proizvodi umjetnosti ; neprofitna kazališta ; organizacijski odnosi
(marketing ; culture and art, artist and the products of art ; non-profit theatres ; organizational relationships)

Sažetak
Ovaj rad objašnjava specifičnosti kulture i umjetnosti te probleme s kojima se suočavaju institucije kulture i umjetnosti. Posebnosti umjetnika i proizvoda umjetnosti te odnosi koje institucije kulture i umjetnosti uspostavljaju s vanjskim subjektima o kojima ovise, ukazuju na potrebu prilagođavanja marketinga u tim institucijama. Istražujući koncept i pristup HNK Split pokušalo se bolje objasniti navedenu problematiku, a posebno s obzirom na važnost koju takve institucije imaju u umjetnosti i društvu. Cilj rada je bio objasniti kako zadovoljiti umjetnika i umjetničku slobodu te privući, educirati i zadovoljiti publiku/potrošača, biti razvojan i odgajati društvo, očuvati kulturu i približiti potrošačima naizgled "nezanimljive" stvari. Istovremeno se žele pribaviti određena financijska sredstva i uspostaviti kvalitetne odnose s donatorima kulture i umjetnosti. Rezultati rada ukazuju da prilagođeni marketinški koncept, a posebice marketinška komunikacija treba poraditi na povezivanju umjetnosti i publike, približavanju publike kulturi i umjetnosti da bi kazalište dobilo priliku educirati publiku i predstavljati umjetnost. Kultura i umjetnost se ne smiju mijenjati prema marketinškim pretpostavkama već se marketinški koncept treba prilagoditi esenciji i prirodi kulture i umjetnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0055009

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Zoran Mihanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihanović, Zoran
Posebnosti marketinškog koncepta i odgojna funkcija marketinga u kulturi i umjetnosti s posebnim naglaskom na HNK Split // XIX. Kongres CROMAR-a, - Marketinške paradigme za 21 stoljeće / Kesić Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. str. 656-673 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Mihanović, Z. (2005) Posebnosti marketinškog koncepta i odgojna funkcija marketinga u kulturi i umjetnosti s posebnim naglaskom na HNK Split. U: Kesić Tanja & Ozretić Došen, Đ. (ur.)XIX. Kongres CROMAR-a, - Marketinške paradigme za 21 stoljeće.
@article{article, author = {Mihanovi\'{c}, Zoran}, editor = {Kesi\'{c} Tanja and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJ.}, year = {2005}, pages = {656-673}, keywords = {marketing, kultura i umjetnost, umjetnik i proizvodi umjetnosti, neprofitna kazali\v{s}ta, organizacijski odnosi}, isbn = {953-6025-13-2}, title = {Posebnosti marketin\v{s}kog koncepta i odgojna funkcija marketinga u kulturi i umjetnosti s posebnim naglaskom na HNK Split}, keyword = {marketing, kultura i umjetnost, umjetnik i proizvodi umjetnosti, neprofitna kazali\v{s}ta, organizacijski odnosi}, publisher = {Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mihanovi\'{c}, Zoran}, editor = {Kesi\'{c} Tanja and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJ.}, year = {2005}, pages = {656-673}, keywords = {marketing, culture and art, artist and the products of art, non-profit theatres, organizational relationships}, isbn = {953-6025-13-2}, title = {Particularities of the marketing concept and the educational function of marketing in culture and art, with special emphasis on HNK in Split}, keyword = {marketing, culture and art, artist and the products of art, non-profit theatres, organizational relationships}, publisher = {Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font