Pregled bibliografske jedinice broj: 217677
Marketinška i razvojna strategija NP Krka
Marketinška i razvojna strategija NP Krka, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
CROSBI ID: 217677 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška i razvojna strategija NP Krka
(Marketing and Development Strategy of NP Krka)
Autori
Bulat, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Split
Datum
18.05
Godina
2005
Stranica
110
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketinška strategija; razvojna strategija; tržišna komunikacija; NP Krka
(Marketing Strategy; Development Strategy; Market Communication; NP Krka)
Sažetak
U magistarskom radu obrađuje se model održivog razvoja kao odrednica razvoja NP Krka, nova ambijentalnost vezana za održivi razvoj kao polazište za definiranje strategije razvoja, prostorna organizaciju NP Krka u svrhu stvaranja razvojno-zaštitne tampon zone, prijetnje i mogućnosti iz okruženja, slabosti i snage NP Krka, stavovi posjetitelja NP Krka, oblici komunikacije s tržištem, logistika NP Krka te učinci razvoja NP Krka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0081008
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)