Pregled bibliografske jedinice broj: 217610
Utjecaj globalizacijskih procesa na razvitak marketinga u Hrvatskom Telekomu
Utjecaj globalizacijskih procesa na razvitak marketinga u Hrvatskom Telekomu, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Splitu, Split
CROSBI ID: 217610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj globalizacijskih procesa na razvitak marketinga u Hrvatskom Telekomu
(Impact of Globalization Processes on Marketing Development in Croatian Telekom)
Autori
Sekso, Marijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Splitu
Mjesto
Split
Datum
19.03
Godina
2005
Stranica
83
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
globalizacija; strateški savez; zadovoljstvo korisnika; razvoj makretinga; Hrvatski telekom
(Globalization; Strategic Aliance; Customer Satisfaction; Marketing Development; Croatian telekom)
Sažetak
U radu se istražuje globalizacija kao suvremena svjetska pojava i međunarodna poduzeća kao subjekti iste, ostvarivanje konkurentske prednosti kroz strateške saveze, tehnologijski marketing kao osnova razvoja Hrvatskog Telekoma, planiranje i kontrola marketinga u Hrvatskom Telekomu te zadovoljstvo korisnika telekomunikacijskih usluga Hrvatskog Telekoma.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Dekujeme brnu rodina vlachu horvati jan and irena
POVEZANOST RADA