Pregled bibliografske jedinice broj: 21761
Koncept suočavanja sa stresom kod djece i adolescenata i načini njegova mjerenja
Koncept suočavanja sa stresom kod djece i adolescenata i načini njegova mjerenja // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 36(13) (1997), 119-130 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni)
CROSBI ID: 21761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncept suočavanja sa stresom kod djece i adolescenata i načini njegova mjerenja
(The concept of coping with stress amongst children and adolescents and ways of measuring it)
Autori
Vulić-Prtorić, Anita
Izvornik
Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije) (0352-6798) 36(13)
(1997);
119-130
Ključne riječi
strategije i stilovi suočavanja sa stresom; djeca i adolescenti; mjerenje
(strategies and styles of coping with stress; children and adolescents; measurement)
Sažetak
U radu se opisuju dimenzije suočavanja sa stresom u dječjoj i adolescentnoj dobi. Navode se teorije i klasifikacije strategija suočavanja, rezultati novijih istraživanja na ovom području, ako i osobitosti i efikasnosti strategija suočavanja u periodu djetinjstva i adolescencije.
Na kraju su date preporuke za daljnja istraživanja na ovom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Ulrichs International Periodicals Directory
- Sociological Abstracts
- Linguistics and Language Behavior Abstracts