Pregled bibliografske jedinice broj: 217457
Odgojni ciljevi i vrijednosti u društvu koje se mijenja
Odgojni ciljevi i vrijednosti u društvu koje se mijenja // 13. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Osijek, Hrvatska, 2005. (ostalo, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 217457 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojni ciljevi i vrijednosti u društvu koje se mijenja
(Goals and values of upbringing in changing society)
Autori
Brković, Irma ; Keresteš, Gordana ; Kuterovac Jagodić, Gordana ; Lugomer Armano, Goranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
13. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2005. - 15.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
vrijednosti; odgoj; roditeljstvo
(values; upbringing; parenting)
Sažetak
Promjene u društveno-političkom sustavu i gospodarstvu zemlje, te ratna zbivanja kroz koje ja naša zemlja prošla u posljednjih petnaestak godina, dio su makrosustava djetetova razvoja koji, prema Bronfenbrennerovoj teoriji ekoloških sustava, utječe na sve ostale sustave u djetetovoj okolini i značajno se odražava na razvojne ishode. Kakve posljedice te promjene imaju po odgojne vrijednosti i ciljeve obitelji, vrtića, škole i šire društvene zajednice? Cilj ovog okruglog stola je putem, razmjene mišljenja, iskustava i nekih empirijskih podataka psihologa koji su uključeni u različite razine društvene skrbi o djeci i mladima, razmotriti današnje odgojne vrijednosti, razlike u odnosu na ranije i pravce u kojima se one kreću. Sudionici će raspravljati o tome koje se vrijednost mogu prepoznati u odgoju djece u današnjoj Hrvatskoj, koje se osobine kod djece nastoje razviti, koje se aktivnosti kod djece potiču, koliko su različiti okolinski sustavi djetetova razvoja međusobno (ne)usklađeni u svojim odgojnim nastojanjima, o važnosti roditeljske uloge i izazovima s kojima se susreću roditelji i institucije koje se bave odgojem djece, te o općenitom položaju koje djeca zauzimaju u današnjem društvu. Također će se raspravljati postoje li razlike u odgojnim vrijednostima i ciljevima ovisno o socioekonomskom položaju djeteta, regionalnoj pripadnosti i individualnim karakteristikama djeteta. Planira se sudjelovanje psihologa zaposlenih u vrtićima, osnovnim i srednjim školama, sveučilištima, istraživačkim institucijama, nevladinim organizacijama i uredu državne pravobraniteljice za djecu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA