Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 217066

Marketing : mali priručnik tržišnog poslovanja


Mrnjavac, Željko
Marketing : mali priručnik tržišnog poslovanja. Split: Centre for Political Studies (CEPOS), 2003 (prirucnik)


CROSBI ID: 217066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing : mali priručnik tržišnog poslovanja
(Marketing)

Autori
Mrnjavac, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, pregledna

Izdavač
Centre for Political Studies (CEPOS)

Grad
Split

Godina
2003

Stranica
105

ISBN
953-99110-0-7

Ključne riječi
marketing

Sažetak
Marketing: mali priručnik tržišnog poslovanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0055002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Željko Mrnjavac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mrnjavac, Željko
Marketing : mali priručnik tržišnog poslovanja. Split: Centre for Political Studies (CEPOS), 2003 (prirucnik)
Mrnjavac, Ž. (2003) Marketing : mali priručnik tržišnog poslovanja. Split, Centre for Political Studies (CEPOS).
@book{book, author = {Mrnjavac, \v{Z}eljko}, year = {2003}, pages = {105}, keywords = {marketing}, isbn = {953-99110-0-7}, title = {Marketing : mali priru\v{c}nik tr\v{z}i\v{s}nog poslovanja}, keyword = {marketing}, publisher = {Centre for Political Studies (CEPOS)}, publisherplace = {Split} }
@book{book, author = {Mrnjavac, \v{Z}eljko}, year = {2003}, pages = {105}, keywords = {marketing}, isbn = {953-99110-0-7}, title = {Marketing}, keyword = {marketing}, publisher = {Centre for Political Studies (CEPOS)}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font