Pregled bibliografske jedinice broj: 216824
Vodič kroz uspješnu potragu za poslom
Vodič kroz uspješnu potragu za poslom, 2005. (računalni programski paket).
CROSBI ID: 216824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vodič kroz uspješnu potragu za poslom
(Computer based job search - counseling program)
Autori
Babarović, Toni ; Dubravac, Jozo ; Škrabalo, Marina
Izvornik
Vodič kroz uspješnu potragu za poslom - web portal
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, računalni programski paket
Godina
2005
Ključne riječi
nezaposleni; potraga za poslom; računalo; Internet
(unemployed; job search; computer; Internet)
Sažetak
"Vodič kroz uspješnu potragu za poslom" zamišljen je kao Internetski savjetodavni sustav za donošenje profesionalnih odluka. Posebnost ovog pristupa je u tome što ujedinjuje klasično psihološko savjetovanje i modernu informacijsku tehnologiju. U svojoj biti predstavlja individualno psihološko savjetovanje preko Internetske i e-mail komunikacije (elektronskom poštom ) između klijenta i savjetovatelja. Srž savjetodavnog sustava čini Internet "portal" postavljen na stranici www.za-posao.net . Klijentu se na početku savjetodavnog procesa, u dogovoru sa savjetovateljem, dodjeli korisnička lozinka za pristup na stranice Vodiča te on postaje registrirani korisnik. Svaki klijent-korisnik Internet savjetodavnog sustava- ima svog osobnog profesionalnog savjetovatelja koji ga prati i usmjerava kroz savjetodavni proces. Klijent prolazi kroz niz lekcija i vježbi na stranicama Vodiča koje predstavljaju strukturirani i vođeni savjetodavni intervju. Od klijenta se zahtijeva da detaljno prođe kroz sve lekcije programa, odgovara na pitanja, ispunjava upitnike te upisuje svoje komentare i razmišljanja u za to predviđene obrasce. Klijent nakon završetka svake lekcije programa sve svoje odgovore "šalje" savjetovatelju, odnosno pohranjuje u bazu podataka kojoj savjetovatelj ima pristup. Dakle, sve odgovore i komentare klijenta prati psiholog - profesionalni savjetovatelj. Na taj se način ostvaruje izravna i osobna komunikacija između savjetovatelja i klijenta, a Internetski "portal" postaje medij komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija