Pregled bibliografske jedinice broj: 216717
RAZVOJ KONKURENTNOSTI HRVATSKOG TURIZMA U UVJETIMA GLOBALIZACIJSKOG TRŽIŠTA
RAZVOJ KONKURENTNOSTI HRVATSKOG TURIZMA U UVJETIMA GLOBALIZACIJSKOG TRŽIŠTA // Contemporary Trends in Tourism Industry
Ohrid: Faculty of Tourism and Hospitality, Orid, 2005. str. 187-195 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 216717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZVOJ KONKURENTNOSTI HRVATSKOG TURIZMA U UVJETIMA GLOBALIZACIJSKOG TRŽIŠTA
(DEVELOPING THE COMPETITIVENESS OF CROATIAN TOURISM IN VIEW OF THE GLOBAL MARKET)
Autori
Alkier Radnić, Romina ; Stipanović, Christian ; Gračan, Daniela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Contemporary Trends in Tourism Industry
/ - Ohrid : Faculty of Tourism and Hospitality, Orid, 2005, 187-195
Skup
Contemporary Trends in Tourism Industry
Mjesto i datum
Ohrid, Sjeverna Makedonija, 26.05.2005. - 27.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
globalizacija; hrvatski turizam; strategija razvoja; konkurentnost
(globalisation; Croatian tourism; development strategy; competitiveness)
Sažetak
Globalizacija dovodi do internacionalizacije usluga i ubrzanog razvoja turizma koji postaje vodeća industrija svijeta. Nažalost, Hrvatska dovoljno ne prati suvremene trendove europskog turističkog tržišta te dovoljno ne valorizira prednosti prirodne resursne osnove. Zaostaje kompletna turistička nadgradnja u svim oblicima turističkog poslovanja koje nije spremno dočekala izazove globalizacije. Hrvatska mora definirati novu razvojnu strategiju turizma s ciljem približavanja sve razvijenijim potrebama turista EU. Konkurentske prednosti treba temeljiti na autohtonim elementima ponude, vlastitoj kulturi, tradiciji, običajima, odnosno na sinergijskom efektu lokalizacije i globalizacije. Globalizacija uvjetuje ulazak međunarodnih hotelskih lanaca koji postavljaju nove kvalitativne kriterije hrvatskog turizma te protuakciju hotelskih poduzeća i obiteljskih hotela.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116003
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija